ID : 3713826
در دومین نشست مشترک شوراهای شهر و روستای شهرستان اشکذر مطرح شد؛

از عدم وصول عوارض قانونی فولاد آلیاژی یزد تا ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه


دومین نشست مشترک شوراهای شهر و روستای شهرستان اشکذر در محل دفتر امام جمعه اشکذر برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، دومین نشست مشترک شوراهای شهر و روستای شهرستان اشکذر در محل دفتر امام جمعه اشکذر برگزار شد.

در این جلسه که برای دومین بار به همت شورای اسلامی شهر اشکذر تشکیل شد، برخی مصوبات جلسه قبل اهم از به کارگیری مدیران بومی برای پست های مدیریتی شهرستان، بحث گاز رسانی به خضرآباد، آسفالت جاده اشکذر به رستاق و .. بررسی شد.

در همین راستا و بنا بر توافق اعضاء مقرر شد تا در اولین فرصت، در خصوص به کارگیری مدیران بومی و پیشنهاد گزینه های موجود، مسئولین شوراها جلسه ای با فرماندار اشکذر برقرار کرده و در این خصوص به بحث بنشینند.

از دیگر موارد مطرح شده در این نشست می توان به بحث عدم وصول عوارض قانونی کارخانه فولاد آلیاژی یزد با توجه به نزدیکی ان به شهرستان اشکذر و مشکلات زیست محیطی ناشی از فعالیت این کارخانه اشاره کرد.

در این نشست همچنین بررسی و انجام پروژه هایی چون، آسفالت جاده دوبانده رستاق به اشکذر و همچنین روشنایی ان، مرمت جاده های سیل برده روستاهای شرب العین و بیداخانه خضرآباد، روشنایی جاده سنتو به سمت ابراهیم آباد و … اشاره کرد.

در این نشست همچنین موضوع مشکلات به وجود آمده ناشی از حضور مهاجرین و اتباع بیگانه مطرح شد و اعضاء خواستار ساماندهی هرچه زودتر این اتباع به خصوص کارگران گلخانه های سطح شهرستان شدند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.