ID : 7552753
با حضور مسئولین ابرکوه؛

از پیشکسوت ستاد نماز جمعه ابرکوه تجلیل شد


امام جمعه ابرکوه و اعضاء ستاد نماز جمعه، به مناسبت گرامیداشت اولین نماز جمعه، از پیشکسوت ستاد نماز جمعه محمود فلاح زاده تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، اولین نماز جمعه ابرکوه در تاریخ 2 بهمن سال 60 در  جنب بهشت زهرا شهرستان خوانده شد. از اولین مجریان برگزاری این فریضه عبادی سیاسی آقای فاضلی بود که به مدت 16 ماه و نیم امام جمعه ابرکوه بود و حاج شیخ محمود فلاح زاده نیز از اولین پیشکسوتان ستاد نماز جمعه شهرستان است که بیش از 30 سال فعالیتی بارز و شایان تحسین و تقدیر در این ستاد داشته است.

با حضور امام جمعه و اعضاء ستاد نماز جمعه از تلاش 30 ساله ایشان تقدیر به عمل آمد. در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، موفقیت های ستاد نماز جمعه را رهین فعالیت اعضای این ستاد دانست که در مجموع 10 نفر خواهر و 30 نفر برادران در این ستاد همکاری دارند.
محمود  فلاح زاده متولد 1321، فوق لیسانس ادبیات و قدیمی ترین عضو ستاد نماز جمعه ابرکوه است که 30 سال در اداره راه و ترابری خدمت کرد. تا سن 31 سالگی در شیراز خیاطی می کرد و بعد از آن در سال 60 که اولین نماز جمعه ابرکوه اقامه شد همزمان چندین فعالیت را در سمت های مختلف انجام می داد و ادر حال حاضر نیز فعالانه تلاش می کند.
حجت الاسلام حسینی در خصوص استقبال مردم ابرکوه از نماز جمعه با عنایت به جمعیت شهرستان و بر اساس برآوردهای به عمل آمده عنوان کرد: در طول سال هر هفته به طور میانگین هزار و 500 نفر تا 2 هزار نفر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه حضور دارند که این آمار در مراسمات مختلف در سال افزایش چشمگیری دارد.
حسینی ابراز داشت: موضوع قابل طرح در بحث خطبه های نماز جمعه پیشاپیش در سایت رسمی امام جمعه به نشانی http://www.abarkoohadineh.ir  و همچنین بر تابلو ورودی خواهران و برادران ثبت و اعلام می گردد و نمازگزاران هر هفته از این طریق از موضوع خطبه ها با خبر می شوند. خطبه های نماز جمعه بر اساس مندرج در سایت امام جمعه جمعا در هر هفته 45 دقیقه به طول می انجامد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.