ID : 1050457
امام جمعه بافق عصر امروز با استاندار دیدار می کند/

استاندار یزد: رسیدن به اعتدال ظرفیت بالا می طلبد/ بنده احساسی عمل نمی کنم


استاندار یزد در دیدار با امام جمعه بافق گفت: پیام 24 خرداد، اعتدال است که همه آن را فرا گرفتند اما رسیدن به اعتدال، ظرفیت بالا می خواهد که دست یابی به آن امری دشوار است.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بافق، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد در سفری که ظهر تاسوعای حسینی(ع) به بافق داشت، پس از ایراد سخن در صحن آستان متبرک امامزاده عبدالله(ع) و زیارت مرقد مطهر ایشان، با مشایعت چند تن از مسئولان و جوانان شهرستان، جهت دیدار با امام جمعه بافق به سمت محل دفتر وی حرکت کرد.

نخستین-حضور-میرمحمدی-در-بافق-15

خرسندیم که سکاندار استان یزد، فردی موفق است
امام جمعه بافق در ابتدای این دیدار با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه ماه محرم، گفت: یکی دو روز قبل که در منزل شهید محراب (آیت الله صدوقی) بودیم، خطاب به استاندار گفتم در اولین سفر به شهرستان بافق بیایید.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی ادامه داد: از اینکه سکاندار استان کسی است که پست های ارزنده ای داشته و در امور اجرایی موفق بوده، خرسند هستیم.

استاندار-در-دفتر-امام-جمعه

وی گفت: انشاالله عصر شنبه(امروز) با آقای میرمحمدی ملاقاتی (خصوصی) خواهم داشت و خواسته های مردم شهرستان را در آن جلسه خدمت ایشان مطرح می کنم.
این روحانی در پایان خطاب به استاندار یزد بیان کرد: امیدوارم موفق باشید. قدم شما که اولاد پیامبر(ص) هستید، خیر است.

نخستین-حضور-میرمحمدی-در-بافق-16

حضور استاندار جدید در بافق، نقطه عطف برای این شهرستان است
در ادامه فرماندار بافق طی سخنانی حضور استاندار در شهرستان دارالشجاعه را خیر مقدم گفت و اظهار داشت: از آقای شریعتی (فرماندار اسبق بافق) بخاطر برنامه ریزی که (جهت حضور استاندار در بافق)داشتند، سپاسگزارم. قطعا حضور آقای میرمحمدی در بافق یک فصل نوین و نقطه عطف برای شهرستان محسوب می شود.
مهدی خاوری تصریح کرد: بافق و مجموعه نیروهای انسانی آن، آمادگی دارند تا در تمامی زمینه ها با دولت تدبیر و امید همکاری نمایند.

مردم بافق دست برادری سوی استاندار دراز می کنند
سپس فرماندار اسبق بافق به بیان برنامه سفر استاندار یزد به بافق و بهاباد پرداخت و گفت: مردمان شهرستان های بافق و بهاباد، دلسوزان انقلاب هستند. عشق و شور و محبت این اهالی، واقعی است. قطعا دیدار استاندار جدید یزد با مردم این شهرستان ها باعث ترمیم شکاف موجود بین مردم و مقامات استان می شود.
مسعود شریعتی خطاب به استاندار بیان کرد: مردم و مسئولان بافق به شما و همه دوستان تان دست برادری می دهند تا بتوانیم قدمی برداریم که باعث عمران و آبادانی می شود.
سپس محمد مهدی عسکری رئیس دفتر ستاد تبلیغاتی رئیس جمهور در بافق، رویدادهای اردیبهشت 90 در بافق، اسفند 90(انتخابات مجلس) و 24 خرداد 92(انتخابات ریاست جمهوری) را یادآور شد و پس از آن خطاب به استاندار گفت: شهرستان بافق افراد توانمندی دارد که می توانند در سطح استان و کشور خدمت کنند.

رسیدن به اعتدال ظرفیت بالا می طلبد/ غفلت مسئولان از انجام وظایف، دلیل بر دلسوز نبودن آن ها نیست
در پایان این دیدار، استاندار یزد به سخنرانی پرداخت و گفت: پیام 24 خرداد، اعتدال است که همه آن را فرا گرفتند. رسیدن به اعتدال، ظرفیت بالایی می خواهد که دست یابی به آن امری دشوار است. کسانی که تحمل شنیدن یک انتقاد جزئی را ندارند، هم برای خودشان مشکل ایجاد می کنند و هم دیگر مفهوم اعتدال را متوجه نمی شوند.

استاندار-در-دفتر-امام-جمعه-1

سید محمد میرمحمدی بیان کرد: باید تمرین خودسازی داشته باشیم تا به مانند بزرگان به ظرفیت و مناعت طبع بالا دست پیدا کنیم. باید چشم ها را به نحوی رو به روشنایی ها باز کنیم که شمع وجودمان روز به روز فروزان تر شود.
وی افزود: مسئولان گاهی از عمل به وظایف خود غفلت می کنند اما این درست نیست که دلسوز نیستند. بنده اعلام کردم که احساسی عمل نمی کنم. میدان های متعدد باید رو به جوانان باز شوند تا استعدادهای خود را شکوفا سازند.
استاندار یزد در پایان سخنان خود تصریح کرد: جراید ما باید دست در دست هم دهند تا میادین شکوفایی استعدادهای جوانان روز به روز گسترش یابند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.