ID : 8569425
امام جمعه اشکذر:

استفاده از فرصت های زودگذر برای سعادت اخروی، ویژگی های مومن است/ائتلاف مضحک چند کشور حامی تروریست برای مبارزه با داعش


امام جمعه اشکذر با بیان اینکه مومن آرزوهای دور و دراز ندارد افزود: دیگر ویژگی مومن این است که وی از فرصت های زودگذر دنیا برای کسب سعادت اخروی بهره مند می شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام باقر(ع) به بیان روایاتی از ایشان پرداخت و اظهار داشت: در روایاتی از ایشان ویژه گی هایی برای مومنین نقل شده است، مومن را فردی توصیف می کند که تمام اعمالش برای خداست.

"حجت الاسلام والمسلیمن طالبیان" امام جمعه اشکذر با بیان اینکه مومن آرزوهای دور و دراز ندارد افزود: دیگر ویژگی مومن این است که وی از فرصت های زودگذر دنیا برای کسب سعادت اخروی بهره مند می شود.

وی با اشاره به بهانه مضحک مبارزه با تروریسم از سوی آمریکایی ها خاطر نشان کرد: این رفتار بهانه ای از طرف دولت های استعمارگر برای نابودی زیرساخت های سوریه به بهانه مبارزه با داعش است.

 ائتلاف چند کشور حامی تروریست برای مبارزه با داعش را یک مسئله مضحک توصیف کرد و افزود: آمریکا و هم پیمانانش تروریست های داعش را به وجود آورده اند و امروز ادعای مبارزه با آن را دارند که این برای مردم فریبی بیش نیست.

امام جمعه اشکذر همچنین به برگزاری پخش سراسری دعای ندبه در تاریخ 25 مهرماه در محل مصلی نمازجمعه اشکذر اشاره کرد و از عموم مردم برای شرکت هرچه با شکوه تر در این مراسم معنوی دعوت کرد.

وی همچنین به اقامه نماز عید قربان در دانشگاه آزاد اشکذر اشاره کرد و از عموم مردم خواست تا در این نماز باشکوه حضور به هم رسانند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.