ID : 897147
محسن رضایی؛

استفاده از هر گونه رنگ و نماد انتخاباتی را تکذیب می کنم


ستاد تبلیغاتی محسن رضایی در استان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای، شرح وظایف خود را برای مردم تشریح کرد.

به گزارش یزدرسا، متن بیانیه ستاد تبلیغاتی محسن رضایی در استان خراسان رضوی بدین شرح است.

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

احتراما ضمن خداقوت و عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، نکاتی چند به استحضار تمامی فعالین و حامیان فعال در ستادهای انتخاباتی دکتر محسن رضایی در سطح استان که در تحقق حضور حماسی مردم، جهادی عمل می‌کنند، می‌رساند:
1- از آنجا که انتخابات مصداق حماسه سیاسی است. لذا حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشر فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) وظیفه یکایک عزیزان می‌باشد.
2- از آنجا که تحقق قانون‌مداری از آرمان‌های دکترمحسن رضایی است؛ لذا در ایام قانونی تبلیغات تنها در چارچوب مقررات و ضوابط ابلاغی از طرف استانداری، فرمانداری و مسئولین محترم ستاد انتخابات استان، مجاز به تبلیغات می‌باشد.
3- تحقق حماسه سیاسی با حفظ اخلاق و وحدت در بین آحاد مردم صورت می‌پذیرد. لذا از هرگونه تخریب نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری و فعالین ستادهای ایشان به هر دلیلی به شدّت پرهیز نمایید.
4- گفتمان خود را بر پایه اخلاق، عقلانیت و امید به آینده بیان می‌کنیم. لذا استفاده از رنگ فیروزه‌ای و هر رنگ و نماد دیگری در راستای تبلیغات را تایید نمی‌کنیم.
5- راه‌اندازی هرگونه تجمع و مراسم سخنرانی بدون هماهنگی باستاد استان ممنوع می‌باشد.
6- حفظ آرامش می‌تواند به انتخاب اگاهانه مردم کمک شایان داشته باشد. لذا از هرگونه راه اندازی کارناوال و ستون‌های خودرویی و موتوری در معابر شهری - روستایی تحت هر عنوان خودداری فرمایید.
7- با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ناامید کردن دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره هوشیار بوده و نفوذ عناصرمشکوک را جدی تلقی کنید و هر گونه مورد احتمالی را سریعا به ستاد استان گزارش فرمایید."

منبع:صبح توس




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.