ID : 864865
مدیر امور شهدای گمنام استان یزد خبر داد

استقبال از شهدای گمنام، فردا 9صبح در فرودگاه یزد


مدیر امور شهدای گمنام استان یزد گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر 5 شهید گمنام دفاع مقدس، شنبه 24 فروردین در فرودگاه یزد برگزار می شود.

 به گزارش یزد رسا به نقل از خط شکنان، مدیر امور شهدای گمنام استان یزد گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر 5 شهید گمنام دفاع مقدس، شنبه 24 فروردین در فرودگاه یزد برگزار می شود.

محمد دهشیری با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه تشییع و تدفین پیکر مطهر 5 شهید گمنام در شهر اردکان در بعدازظهر روز شهادت حضرت زهرا(س)، شهدا ساعت9 صبح روز شنبه وارد یزد شده و مورد استقبال قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه 4 تن از شهدا مربوط به عملیات والفجر هشت و یک شهید از عملیات رمضان می باشد افزود: شهدا پس از استقبال به سمت شهر اردکان حرکت خواهند کرد و پس از مورد استقبال قرار گرفتن در شهرهای مسیر یزد اردکان، تمام برنامه های مربوط به این شهدا در شهرستان اردکان برگزار خواهد شد و هیچ برنامه دیگری بجز استقبال در شهر یزد نخواهیم داشت.

دهشیری، از آمادگی و شور و هیجان مردم اردکان برای استقبال و حضور در مراسم های شهید گمنام خبر داد و خاطر نشان کرد: مردم اردکان با حضور گسترده در این مراسم شهدا حماسه ای بزرگ خواهن آفرید.

مدیر امور شهدای گمنام یزد، با اشاره به آماه سازی محل تدفین، محل مراسم وداع و دیگر برنامه ها از مسئولین این شهرستان و مردم متدین این شهر تشکر کرد.

گفتنی است بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته جستجوی مفقودین قرار بود 13 شهید گمنام به استان یزد تعلق بگیرد که با لغو شدن تدفین هشت شهید در حسینیه امیرچقماق یزد تعداد شهدا به 5 شهید کاهش یافت.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.