ID : 29412633
معاونت ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد خبر داد :

استقبال خوب بانوان یزدی از غرفه «عفاف و حجاب» نمایشگاه قرآن


برای اولین بار مانتوهای ایرانی اسلامی در نمایشگاه قرآن یزد به نمایش درآمد و برای فروش عرضه شد که با استقبال خوب بانوان یزدی روبرو شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از  یزد آوا، معاونت ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد گفت: برای اولین بار مانتوهای ایرانی اسلامی در نمایشگاه قرآن یزد به نمایش درآمد و برای فروش عرضه گردید که با استقبال خوب بانوان یزدی روبرو شد.

«ملکه محمدیان» هدف از این کار را رفع دغدغه بانوان در خصوص نبود مانتوی مناسب در بازار دانست و اظهار داشت: با پیگیری های  مجموعه  حجابان این مشکل حل شد و مانتوهایی با  دوخت و قیمت مناسب در نمایشگاه امسال عرضه شد که بعد از ایام  نمایشگاه به صورت دائمی در مجموعه حجابان واقع در بلوار امامزاده جعفر در دسترس علاقمندان است.

وی افزود: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور تقویت تولید داخلی در نمایشگاه قرآن امسال  پارچه چادر مشکی تولید ایران و چادرهای دوخته مدل دار و ملزومات حجاب متنوع با تخفیف ویژه در نمایشگاه عرضه شد.

مدیر مجموعه حجابان گفت: در پایان لازم است از مدیرکل ارشاد یزد که نسبت به فراهم کردن این امکان برای اولین بار در نمایشگاه قرآن ما را یاری داد تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.