ID : 17416942
خطیب جمعه بهاباد:

استکبار کارش بهانه گرفتن است/ضرورت محاکمه عاملان کشتار شیعیان نیجریه


امام جمعه بهاباد گفت: دشمن در پرونده هسته ای (پی ام دی) مقابل شجاعت، استقامت و ایستادگی و آزادی و استقلال ملت ایران سر زانوی تسلیم فرود آورده است.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، حجت الاسلام سیف الله دهقانی با اشاره به بسته شدن پرونده پی ام دی (ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته ای) در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود: دشمن به صداقت ایران در مسئله هسته ای پی برد و فریاد آتش بس او بلند شده است.

وی اظهار کرد: استکبار کارش بهانه گرفتن است ولی اگر ملتی ایستاد و مقاومت کرد تمام بهانه های او از بین می‌رود.

دهقانی به 27 آذر سالروز شهادت شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه وحدت در انگیزه هاست.

وی افزود: دشمنان با نقشه های شوم می خواستند دانشگاه را برای از بین بردن حوزه های علمیه و آن را در مقابل حوزه قرار دهند که نتوانستند و تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد خطیب جمعه بهاباد خاطرنشان کرد: دشمنان ما بدانند ملت رشید ایران رنگ و بوی بسیجی دارد که همه این ملت تحت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری تا ابد در مقابل استکبار خواهند ایستاد و از ارزشها و آرمانهای خود دفاع خواهند کرد.

خطیب جمعه بهاباد به زندگانی امام حسن عسکری (ع) اشاره کرد و افزود : آن امام همام در سن 22 سالگی پدر بزرگوارش را از دست دادد و به مدت 6 سال امامت کردند و در سن 28 سالگی به رحمت الهی رفتند و از خصوصیات آن حضرت زکی و نقی است.

دهقانی به نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اشاره اظهار امیدواری کرد با ظهور امام زمان شاهد برقراری عدل و داد در جامعه بشری باشیم.

امام جمعه بهاباد در پایان کشتار مردم بی گناه نیجریه را محکوم کرد و محاکمه عاملان این کشتار را خواستار شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.