ID : 7891678
حمایت همه جانبه امام جمعه تفت از دولت:

اسرائیل بعد از 50 روز کودک‌کشی بالاخره مجبور به پذیرفتن آتش‌بس با شروط مقاومت شد


امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همه ما وظیفه داریم تا دولت را حمایت، تقویت و تشویق کنیم چون هیچ دولتی از نظام جدا نیست و این دولت هم به فضل خداوند دستاورد های بزرگی نظیر آرامش، وحدت و امنیت کنونی جامعه را داشته است.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به دهه کرامت با بیان اینکه همه کرامات و بزرگواری‌ها از ائمه معصومین (ع) است، اظهار کرد: خدمت به مردم یکی از صفات کریمان است که این جایگاه با هیچ زبانی قابل بیان نیست.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری خطاب به مسئولان با اشاره به اینکه خدمت به خلق از علایم کرامت است، گفت:کمک به مردم و محرومین باید در خفا صورت گیرد و نباید با منت گذاشتن ارزش این کار بزرگ را کوچک کرد.

وی به پیروزی حماس بر رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: این پیروزی نشان داد مقاومت نتیجه‌ای جز پیروزی ندارد.

خطیب جمعه تفت با اشاره به اینکه بعد از 50 روز جنایت و کودک‌کشی بالاخره رژیم غاصب و جعلی اسرائیل مجبور به پذیرفتن آتش‌بس با شروط مبارزان فلسطینی شد، گفت: رزمندگان فلسطینی توانستند شروط خود را که باز شدن گذرگاه‌ها و رفع محاصره غزه و آزاد شدن محیط صید باشد، بر رژیم غاصب تحمیل کنند و رژیم غاصب برای چندمین بار متحمل شکست سخت و مفتضحانه شد.

وی افزود: البته مردم مظلوم نوار غزه در این مدت متحمل چندین هزار شهید و مجروح و از بین رفتن بسیاری از خانه‌ها، مساجد و اماکن عمومی و زیزبنایی شدند اما با تحمل و ایستادگی و مقاومت بی‌نظیر توانستند به اهداف خود برسند و بار دیگر بر پوشالی بودن قدرت رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کنند و آن را به اثبات برسانند.

غفوری خاطرنشان کرد: جنگ 50 روزه نوار غزه یک پیام بزرگ برای همه آزادگان جهان داشت و آن اینکه با مقاومت و ایستادگی و با دست خالی می‌توان بر قدرت‌های استکباری پیروز شد و آنان را به خاک ذلت نشاند.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، تصریح کرد: بارزترین ویژگی این 2 شهید بزرگوار ساده‌زیستی، خدمت به مردم، پایبندی به ارزش‌ها و باورهای دینی بوده است که همین ویژگی‌ها باعث شده این 2 شهید در قلب مردم جای داشته باشند.

خطیب جمعه تفت با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت گفت: دولت تدبیر و امید در این یکسال در حوزه های سیاست خارجی و ارتباط با کشورهای دنیا، سلامت ودرمان، اقتصاد و به گونه ای در تمام حوزه ها خدمات شایسته و بی نظیری را انجام داده است.

وی با بیان اینکه پرداخت یارانه در حوزه درمان ابتکار بسیار جالبی بود که ای کاش از اول یارانه ها به این طریق پرداخت می شد تا شاهد ایجاد تورم در اقتصاد نباشیم.

غفوری با بیان اینکه رهبری در دیدار اخیر خود با هیئت دولت فرمودند:«من مرتبا دولت آقای روحانی را دعا می کنم تا این مسئولیت خطیر را به خوبی انجام دهند.»، گفت: همه ما وظیفه داریم تا دولت را حمایت، تقویت و تشویق کنیم چون هیچ دولتی از نظام جدا نیست و این دولت هم به فضل خداوند دستاورد های بزرگی نظیر آرامش، وحدت و امنیت کنونی جامعه را داشته است که ما از همین جا از اقای دکتر روحانی و هیئت دولت به خاطر فعالیت های بی نظیر کمال تشکر را داریم.

حجت الاسلام غفوری در پایان به آغاز هفته حج اشاره کرد و افزود: کسانی که به سفر بزرگ حج اعزام می‌شوند، باید قبل از اعزام آمادگی ذهنی و روحی داشته باشند و بهره معنوی کافی را از این ایام ببرند.

وی ادامه داد: حجاج عزیز در بازگشت از سفر حج نیز باید آداب و رسوم را رعایت کنند و از ریخت و پاش جلوگیری کنند و فقرا و نیازمندان باید در اولویت قرار گیرند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.