ID : 6991590
پس از دو سال حضور در لیگ برتر؛

آسمان خراش های شفق اردکان از حضور در لیگ برتر باز ماندند


تیم والیبال شفق اردکان پس از دو سال حضور در لیگ برتر ؛ از راهیابی به لیگ برتر باز ماند.
به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان گویا: بساط تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان برای سومین بار مجددا در لیگ دسته یک پهن می شود.
تیم والیبال شفق اردکان پس از دو سال کسب امتیاز حضور در لیگ برتر ؛ از راهیابی به لیگ برتر باز ماند و دوباره در لیگ دسته اول خواهد ماند .
 
 تابش نماینده ی مردم شهرستان اردکان ؛ پنج شنبه پس از صحبت با رضایی نژاد (از مسئولین پیشگامان) قول تامین مالی مجدد تیم (حدود 800میلیون) را گرفت و تیم پیشگامان سال بعد نیز در دسته یک خواهد ماند تا آرزوی اردکانی ها برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور محقق نشود و همچنان رویایی دست نیافتنی باشد!
 
لازم به ذکر است حسین اسماعیلی فرماندار اردکان چند روز پیش قول تامین دو میلیارد تومان هزینه تیم برای حضور در لیگ برتر را داده بود .
 
شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی از اعضای شورای شهر از قبل مدعی می شدند در صورتی که تیم با مشکلات مالی جهت حضور در لیگ برتر مواجه شود آنها این مشکل را رفع خواهند کرد(!)ولی شورای اسلامی شهر هنوز مبلغ پاداش قول داده به تیم پیشگامان شفق را نتوانسته است محقق کند.
 
سوالی که این روز ها در اذهان هواداران  این تیم وجود دارد این است  که چرا شهرستان  اردکان با وجودسرمایه های عظیم و صنایع بزرگ باید آرزوی حضور در لیگ برتر را در سر بپروراند وتیم به علت وجود مشکلات مالی در دسته یک بماند؟
 
نماینده محترم، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین پیشگامان کویر باید جوابگوی احساسات پاک هوادارانی باشند که چندین سال با همه سختی ها دست از حمایت این تیم برنداشته تا شاید به آرزوی دیرینه خود یعنی حضور در لیگ برتر دست یابند.
 
summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.