ID : 7294846
بیانیه بسیج دانشجویی یزد به مناسبت روز قدس؛

اشغالگران قدس تاوان سنگین تجاوزات ددمنشانه خود را خواهند پرداخت


امروز اشغالگران قدس و فلسطین عزیز نیز طعم تلخ آوارگی و ناامنی ناشی از تجاوزگری صهیونیست‌ها را می‌چشند و تاوان سنگین تجاوزات ددمنشانه خود را خواهند پرداخت .

یزد رسا؛ روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیسم غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.


روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ایشان نسبت به اندیشه ی وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان و مستکبرین عرصه جهانی است.


صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و با محکوم نمودن اسرائیل غاصب این رژیم را غده دنیای اسلام خواهد دانست . روز قدس امسال اهمیتی بیشتر از همیشه داشته و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.


در شرایطی که اعراب خائن به آرمان فلسطین دست در دست صهیونیسم و به تبعیت از قدرت سلطه‌گر آمریکا راههای کمک و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را بسته و در برابر کشتار مردم و کودکان و زنان غیرنظامی فلسطین در چنگال  جنایتکاران صهیونیست ساکت نشسته و غیرت عربی و اسلامی خود را از دست داده‌اند، جبهه مقاومت اسلامی ، سلاح «سنگ» مردم فلسطین را به موشک ارتقاء داده و توازن قوا بین سربازان اسلام و اسرائیل خونخوار را تغییر داد.
روز قدس امسال با انتفاضه خونین مردم در ماه خدا رنگی گلگون گرفته است. صد‌ها شهید و هزاران زخمی فلسطینی به استقبال روز قدس رفتند تا امسال این روز را به روز ریشه‌کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی او در افکار آزادی خواهان جهان تبدیل کنند. اینک ملت مجاهد فلسطین مقاومت اسلامی خود را با انگیزه و امید و عزمی خلل‌ناپذیر علیه اسرائیل غاصب به منصه ظهور رسانده‌ است.


اما امروز اشغالگران قدس و فلسطین عزیز نیز طعم تلخ آوارگی و ناامنی ناشی از تجاوزگری صهیونیست‌ها را می‌چشند و تاوان سنگین تجاوزات ددمنشانه خود را خواهند پرداخت .


اینک انتفاضه ایی دیگر در فلسطین و در هفته دوم ماه مبارک رمضان آغاز شده و موج تنفر و انزجار جهانی علیه جنایات صهیونیسم‌جهان را فرا گرفته است، ملت فلسطین دریافت که جز به خداوند و جبهه مقاومت اسلامی و اراده ملت فلسطین نمی‌توان تکیه کرد و اشغالگران اسرائیلی منطقی جز زور و مقابله به مثل، نمی‌شناسد.


اکنون زمان آن رسیده تا مسلمانان جهان نیز به مصابه آیه شریفه :

واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا و اذکروا نعمت الله علیکم اذ کنتم اعداء ...           آل عمران 103
با توکل به خدا از  تفرقه و نفاق دوری جسته و دست در دست هم در مقابل تمامی مستکبرین ایستادگی نمایند 


ملت مسلمان ایران نیز در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسرائیل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با ضربات متحدانه مسلمانان جهان و در راس آن فلسطین سرنگون خواهد شد.


قدرت‌های سلطه‌گر و خونخوار جهان از جمله  آمریکا و انگلیس باید بدانند که هزینه دادن برای نجات رژیم اشغالگر قدس سنگین ، پر هزینه  ، خسارت بار و برای آنها ویرانگر خواهد بود وخوب بدانند که شمارش معکوس نابودی رژیم اشغالگر قدس از قبل آغاز شده است.


بدینوسیله ما بسیجیان بسیج دانشجویی یزد جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در نسل کشی آشکار مردم مظلوم و بی دفاع غزه را به شدت محکوم نموده و در حالی که از بغض این کشتار روز به روز کینه این جرثومه قتل و فساد و آدمکشی را در دل می پرورانیم  حمایت قاطع خود را از مردم ستمدیده فلسطین که همان مردمان سرزمین پاره تن اسلامند ، اعلام می نماییم و مجدانه از انسانهای آزاد و آزاده مجامع بین المللی و مسلمانان دول اسلامی می خواهیم تا از هیچ کمک مادی و معنوی به مردم بی گناه غزه دریغ ننماید.

و نیز در راستای تجدید میثاق با وصایای گرانقدر حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ایی (مد) ، ضمن دعوت آحاد ملت ، همدوش مردم غیور و آزاده ایران اسلامی و متحد با تمامی مسلمانان جهان ، با شکوه و گستردگی هرچه بیشتر در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت خواهیم کرد و بار دیگر با فریادهای کوبنده خود، صدای مردم بی دفاع و ستمدیده فلسطین و غزه را به گوش جهانیان خواهیم رساند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.