ID : 1048580
پيام فرماندار شهرستان اردکان در آستانه عاشورا و تاسوعاي حسيني؛

اصلاح امت و ایجاد تحول فردی و اجتماعی از پیام های مهم عاشورا است


فرماندار اردکان در پیامی ضمن عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای اباعبدالله الحسین (ع) این ایام را به محضر تمامی شیعیان و دلسوختگان حضرتش تسلیت گفت .

فرماندار اردکان در پيامي ضمن عرض تسليت و تعزيت بمناسبت فرا رسيدن عاشورا و تاسوعاي اباعبدالله الحسين (ع) اين ايام را به محضر تمامي شيعيان و دلسوختگان حضرتش تسليت گفت.

متن پيام به اين شرح مي باشد.

واقعه عاشورا و آن حادثه سهمگين خونين که در سال 61 هجري قمري براي امام حسين (ع) و ياران با وفايشان رخ داد ، تنها يک اتفاق تاريخي نيست که آنرا در چند جلد کتاب تاريخي يا چند صفحه نوشتار مذهبي خلاصه نمود ، بلکه  اين حادثه يک جريان عظيم انساني ست که در امتداد زمان گسترده شده است و پيام هاي آن در واقع برترين درس هاي زندگي ساز بشريت است که اصلاح جامعه و ايجاد تحول فردي و اجتماعي را دنبال مي کند .

بي شک اقامه عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) در تداوم اين جريان نوراني  اثر بخش بوده و اين گرماي محافل بزرگداشت مقام سيدالشهداء گواه صادقي بر روز آمدي ،کارآمدي و پويايي پيغام هاي عاشوراست .

اميد که بتوانيم با بکارگيري صحبح تعاليم عاشورايي در زندگي فردي و اجتماعي قدمي مثبت در مسير اصلاح خود و جامعه خود برداريم.

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.