ID : 10149711
آقای رئیس‌جمهور! منتقدانتان نورسیده نیستند

اظهارات دو پهلوی رئیس جمهور، تنها زمینه سوء استفاده دشمن را فراهم می کند


آن گونه که رییس جمهور سخن می گوید، گویا ارزش ها عوض شده اند و پیشکسوت ها و سابقه دارهای انقلاب نو رسیده شده و نو رسیدگان حامی ارزش های اسلامی و انقلابی شده اند!

به گزارش «یزد رسا» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، با اشاره به مرقومه رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، در ارتباط با برگزاری «همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» و درخواست صدور پیام برای این همایش، اظهار کرد: رهبر انقلاب برای این همایش پیامی صادر نکردند اما در ذیل نامه معاون رییس جمهور تأکید کردند که برگزاری همایش ها و سمینارها در زمینه مبارزه با فساد می خواهد چه معجزه ای بکند؟! در حالی که مبارزه با فساد نیازمند اقدام قاطع و اساسی است.

 وی اضافه کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، از سه قوه نظام جمهوری اسلامی انتظار می رود تا با تصمیمات قاطع و عمل بدون ملاحظه کاری، با فساد و مفسدانی که همانند زالو به جان این ملت افتاده اند مبارزه کنند.

وی با بیان این که درست نیست بعد از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی تازه برای مبارزه با فساد همایش و سمینار برگزار کنیم، تصریح کرد: متأسفانه بعد از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی ما هنوز در الفبای مبارزه با فساد مانده ایم چرا که اگر می خواهیم فساد از جامعه ما رخت بربندد در گام نخست می بایست مدیران فاسد در دستگاه و ادارات تسویه حساب شوند.

به گزارش «رسا» رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: مگر می شود از مدیری که خود آلوده به فساد بوده و رشوه، رانت خواری و حق حساب گرفتن کار همیشگی او است انتظار مبارزه با فساد داشت؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به این که اعلام میزان دزدی ها و اختلاس ها مدال افتخار نیست، تصریح کرد: این آمار دادن ها و آشکار کردن میزان مفاسد به هیچ عنوان زیبنده مملکت اسلامی نیست.

 

منتقدان دولت، پیشکسوتان جهاد و شهادت هستند

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه از مدیران دولت تدبیر و امید خواست تا به انتقاد و منتقدان روی خوش نشان دهند چرا که انتظار می رود دولتی که این چنین بارقه های امید را در جامعه جاری و ساری کرده است در تعامل با منتقدان نیز تدبیر داشته باشد.

وی تصریح کرد: درست نیست رییس جمهور هر از چند گاه در سخنرانی های خود اظهاراتی بیان کند که موج منفی جدیدی در جامعه به راه انداخته و جو کشور را متشنج کند.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان شمالی اظهار داشت: دولتمردان منتقدان خود را با چوب «تازه به دوران رسیده» و «کم سواد» نرانند چرا که منتقدان دولت یازدهم، از سابقه‌داران جبهه و جنگ و شهادت و از پیشکسوتان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

 

وی افزود: آن گونه که رییس جمهور سخن می گوید، گویا ارزش ها عوض شده اند و پیشکسوت ها و سابقه دارهای انقلاب نورسیده شده؛ و نورسیدگان، حامی ارزش های اسلامی و انقلابی شده اند!

وی تصریح کرد: منتقدان دولت، نورسیده نیستند بلکه پختگان امور هستند و می بایست رییس جمهور با حفظ شأن و حرمت جایگاه خود، از تاختن به منتقدان دست بردارد.

 

اظهارات دوپهلوی رییس جمهور و سوء استفاده دشمنان

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با انتقاد از برخی سخنان رییس جمهور در همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، افزود: رییس جمهور گاهی سخنانی را مطرح می کند که دو پهلو بوده و مرجع ضمیر آن مشخص نیست در نتیجه دشمنان از این سخنان برداشت های خاص خود را کرده و علیه نظام و انقلاب سیاه نمایی می کنند.

وی با یادآوری این گفته حجت الاسلام والمسلمین روحانی که « اگر تفنگ، پول، قدرت، روزنامه، سایت و تبلیغات در یک جا جمع شد حتما فساد است؛ دنیا عقلش رسیده که قدرت‌ها را تفکیک کرده است»، خطاب به رییس جمهور گفت: مقصود شما از این سخنان چیست؟ چرا به گونه ای سخن می گویید که رسانه های خارجی میدان دار شده و از سخنان شما علیه نهادهای ارزشی و انقلابی استفاده کنند؟

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی اظهار داشت: ما به رییس جمهور خود علاقه مند هستیم چرا که هم روحانی معمم بوده و هم رییس جمهور قانونی نظام جمهوری اسلامی است، به همین دلیل هم از او می خواهیم تا با دقت بیشتر در اظهارات خود زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نکند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.