ID : 3607684
با شعار «دستاورد هسته اي تعطيل بردار نيست»

اعتراض دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به حضور هاشمی


تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نسبت به حضور دیروز هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه واکنش نشان دادند.

به گزارش یزدرسا، تعدادي از دانشجويان دانشگاه اميرکبير نسبت به حضور ديروز هاشمي رفسنجاني در اين دانشگاه واکنش نشان دادند.

  محمدرضا بهاءالديني يکي از دانشجويان معترض به حضور هاشمي رفسنجاني در اين دانشگاه در اين باره به تسنيم گفت: تيم آقاي هاشمي براي مصرف داخلي و افتتاح يک دستاورد نيمه ساخته که هنوز پروژه آن کامل نشده به دانشگاه اميرکبير آمد.

دانشجوي دانشگاه اميرکبير اضافه کرد: دانشجويان با شعار اينکه «چرا براي مصرف داخلي به اينجا آمده ايد»، «دستاورد هسته اي تعطيل بردار نيست» و «نگران بازگشت دوران سازندگي هستيم» اعتراض خود را نسبت به حضور هاشمي رفسنجاني اعلام کردند.
    گفتنی است مدتی پیش نیز در سفرهای استانی هاشمی رفسنجانی،تجمع های مردمی در مخالفت با وی و خانواده هاشمی صورت گرفت که منجر به لغو سخنرانی وی شد.

استاندار یزد نیز مدتی پیش با اصرار نزدیکان اصلاح طلبش از هاشمی رفنجانی برای حضور در استان یزد دعوت کرده است .

اخیراً نیز شنیده شده که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است به یزد سفر کند ، اما در همان روزی که استانداری به صورت غیر رسمی این سفر را اعلام کرده،هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت دیدار خواهد داشت .

به نظر می رسد این شیطنت رسانه ای کار افراطیون اصلاح طلب استانداری است که با خط دهی یکی از نمایندگان انجام شده و با هدف «تشنج زایی» در استان در حال اجراست.

مدتی پیش نیز مشاور هاشمی به یزد سفر کرد که با واکنش منفی مردمی مواجه شده و فرار را بر قرار ترجیح داد.

فائزه هاشمی نیز به همراه دوخواهر و مادرش طی هفته گذشته از ترس مخالفتهای مردمی ،به صورت مخفیانه به یزد سفر کرد .

مردم استان دارالعباده یزد با مخالفت با سفر مشاور هاشمی و همچنین سفر مخفیانه خانواده وی ، پیغام خود را به استاندار و مسئولان ارشد استان اعلام کردند.

لازم به ذکر است هنوز پرونده سنگین مهدی هاشمی به دلایل مختلف از جمله نقش آفرینی در فتنه 88 ، اقدام علیه امنیت ملی، قرارداد کرسنت، فساد مالی و ... بر روی میز قوه قضائیه بوده ، فائزه هاشمی نیز از محکومان فتنه 88 بوده و مدتی نیز به زندان محکوم شد.




summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


مبارز
هنوز حمایتهای هاشمی از فتنه گران و نامه بدون سلام وی به رهبر فرزانه انقلاب فراموش نشده
مردم یزد بیدارند
نشون دادند که یزد دارالعباده جای حامیان فتن گران نیست
و در این ایستادگی آمادگی خود را قبلا نشون دادند
0 (2 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۲/۲۵ ۲۳:۵۶.
حامی
بنده در صورت حضور هاشمی در استان دارالعباده یزد اولین فردی خواهم بود که از سخنرانی وی جلوگیری خواهم کرد
خیانت هایی که خانواده هاشمی به نظام و مردم کردند قابل اغماض نیست
از مسوولین قضایی در خواست دارم هرچه سریع تر به پرونده های سنگین فایزه و مهدی هاشمی رسیدگی کرده آنها را به سزای اعمالشان برسانند
مردم غیور یزد با فراری دادن مشاور هاشمی در یزد نشان دادند که از وی بیزارند و به افراد نگاه نمی کنند ، به رفتارشان نگاه خواهند کرد؛ اگر با امام و ولایت ونظام تطابق داشت مردم با آغوش باز پذیرای آنها خواهند بود، وگرنه آنها را به زیر خواهند کشید ...
0 (2 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۲/۲۵ ۲۳:۵۴.