ID : 8838375
طی ابلاغ نامه ای؛

اعضای کمیته «ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد» شهرداری یزد معرفی شدند


شهردار یزد با صدور ابلاغ های جداگانه اعضاء بازرسی و دبیر کمیته برنامه ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد شهرداری یزد را معرفی کرد.

به گزارش یزدرسا؛ شهردار یزد در راستای ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و همچنین آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی با صدور ابلاغ های جداگانه اعضاء بازرسی و دبیر کمیته برنامه ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد شهرداری را معرفی کرد.

محمد رضا عظیمی زاده طی ابلاغ های جداگانه ای حسین غلامی را به عنوان دبیر و سید ابوالقاسم موسوی راد را به عنوان بازرس ، محمد حسن رحیمی نژاد ، محمد علی محمودی و محمد علمدار را به عنوان عضو کمیته برنامه ارتقاء سلامت و مقابله با فساد و این کمیته معرفی کرد.

شهردار یزد اظهار امیدواری کرد که افراد معرفی شده با سیاست گذاری در زمینه اجرای کامل برنامه های ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد، گلوگاه های مفسده خیز را شناسایی و طی فرآیندی نیز  به انجام امور و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آن بپردازند.

وی اضافه کرد: تدوین شاخص های اختصاصی و ارائه راهکارهای علمی ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد، بسترسازی و آموزش سلامت اداری و ترویج فرهنگ فساد ستیزی، سیاست گذاری و نظارت بر فعالیت واحدها و سازمانهای تابعه شهرداری، استفاده از ظرفیت ها و تجربیات کارکنان در جهت ارتقاء سلامت اداری شهرداری و تشکیل دبیرخانه کمیته در اجرای مصوبه مدنظر موفق باشند.

گفتنی است در راستای اجرایی شدن تصویب نامه هیأت وزیران با عنوان برنامه ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و همچنین آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی که مجلس در تاریخ 29/2/87 با اجرای آزمایشی آن به مدت سه سال موافقت کرد و پس از اصلاح و تأیید توسط مجمع تشخیص مصلحت در تاریخ 8/7/90 به رئیس جمهور ابلاغ شد،

انتهای پیام/الف.م

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.