ID : 975053
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) صدوق خبر داد

اعطای بیش از هفت میلیارد ریال تسهیلات به طرح "خود اشتغالی" مددجویان صدوق


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) صدوق گفت: در مجموع به بیش از120 طرح خود اشتغالی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تسهیلات و منابع مالی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صدوق در گفت و گو با خبرنگار یزد رسا از این شهرستان اظهار داشت: در ۵ ماهه اول سال ۹۲  بیش از هفت میلیاد ریال وام خود اشتغالی برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پرداخت شد.

مروتی با بیان این نکته که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نام گرفته است افزود: ۴۰ خانوار از مددجویان و اقشار آسیب پذیر با دریافت مبلغ چهار میلیارد ریال در زمینه های دامداری، صنفی، صنعتی، حمل و نقل و .. مشتغل شده اند.

یدالله مروتی با بیان اینکه منابع مورد نیاز ۱۲۰ طرح خود اشتغالی مددجویان این نهاد از طریق منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است، افزود: به این تعداد طرح بیش از هفت میلیارد ریال در زمینه های دامداری، قالیبافی، صنفی و صنعتی و غیرو به مددجویان واجد شرایط اعطا شده است.

وی افزود: در راستای ایجاد طرح های توان افزایی(مشاغل خانگی) در زمینه های قالی بافی، خیاطی، دام و طیور و … تعداد ۹۲ خانوار با دریافت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان مشغول به کار شدند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.