ID : 13571691
جوکار در جمع مردم آزادشهر؛

اعطای مجوز به صنایع آلاینده خیانت به مردم استان است/اخذ مجوز «کلینیک تخصصی» آزادشهر


نماینده مردم یزد و اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آلودگی هوا در منطقه آزادشهر گفت: اعطلای مجوز به صنایع آلوده کننده در کریدور یزد_اردکان ظلم و خیانت بوده است و اکنون نیز اگر چنین مجوزی داده شود ظلم و خیانت به مردم است و شخصا اگر اطلاع پیدا کنم که مجوز جدیدی اعطا شود شخصا پیگیری و عاملین آن را به مراجع قانونی می کشانم.

به گزارش یزد رسا به نقل از عصر سیاست، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با حضور در منطقه آزادشهر از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

این ملاقات مردمی که شب گذشته  در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در فلکه اول آزادشهر برگزار شد برخی از مسئولین ادارات استان دکتر جوکار را همراهی می کردند.

برخورد تبعیض آمیز با منطقه آزادشهر/تنفس در آزادشهر سخت شده است

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام خامسی امام جماعت مسجد با تشکر و خیر مقدم به دکتر جوکار و مسولین همراه اظهار داشت: با وجود اینکه قریب به یک چهارم جمعیت شهر یزد در منطقه آزادشهر زندگی می کنند ولی بی مهری مسئولین نسبت به این منطقه بیش از حد انتظار است و چیزی که مردم این منطقه را بیشتر از هر موضوعی مردم را آزار می دهد تبعیض است.

وی در ادامه در خصوص مشکلات این منطقه گفت: این منطقه بزرگ از وجود یک کلینیک تخصصی محروم است و حتی یک داروخانه شبانه روزی ندارد.

 

در پاسخ به این درخواست ها نماینده دانشگاه علوم پزشکی در این جلسه تاکید کرد: 2 پایگاه بهداشتی جدید به زودی به 3 پایگاه بهداشت کنونی اضافه خواهد شد وبرای ساخت کلینیک تخصصی نیز زمین آن تهیه شده است و بزودی عملیات ساخت آغاز می شود.

وی تصریح کرد: ما آمادگی داریم به هر کدام از داروخانه هایی که درخواست تبدیل به شبانه روزی را داشته باشند جواب مثبت بدهیم.

موضوع دیگری که به عنوان دغدغه از سوی اهالی این منطقه مطرح شد موضوع اتباع بیگانه بود که سرهنگ کارگر با بیان اینکه پراکندگی حوزه استحفاظی کیفیت خدمات رسانی را کاهش داده است اما ما دز حد توان بیش از 600نفر طرد اتباع بیگانه را در همین 3 ماهه نخست سال داشته ایم ولی با این وجود سعی می کنیم در این خصوص بیشتر تلاش کنیم.

موضوع مهم دیگری که مطرح شد موضوع آلودگی هوا بخصوص آلودگی کارخانه فولاد یزد بود که مردم تاکید کردند به خاطر آلودگی هوای شب ها در این منطقه تنفس به سختی انجام می شود.

در ادامه هر یک از مسئولین در خصوص حوزه مسئولیت خود به مردم پاسخ دادند و قول هایی را نیز به مردم دادند.

 

مردم خود فرق بین خائن و خادم را می دانند/کسی از شورای شهر نیامد!

دکتر جوکار در این جلسه مردمی با اشاره به ضرورت مردمی بودن مسئولان اظهار داشت: زمانی می توان مشکلات مردم را رفع کرد و برای رفع آن ها اولویت بندی کرد که با حضور در بین مردم از مشکلات آن ها آگاه شد و نه اینکه با جلسات در اتاق هایمان در صدد رفع مشکلات مردم باشیم در صورتی که از مشکلات مردم اطلاعی نداریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در ادامه تاکید کرد: تفاوت ها نباید در ذهن مردم شکل بگیرد زیرا اساس انقلاب اسلامی برپایی عدالت و نفی تبعیض است و مسئولین نباید با نگاه خاص خود طوری عمل کنند که مردم از تبعیض ها خود را شهروند درجه دوم فرض کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم خود فرق بین خائن و خادم را می دانند افزود: برخی می خواهند پیگیری های من حل مشکلات محلات یزد را وجهه انتخاباتی بدهند در صورتی که این پیگیری های من منحصر به اکنون نبوده و من از ابتدای مسئولیت خود به طور متمادی با مردم در ارتباط بوده ام و تاکنون در این سال ها 53 محله و منطقه یزد را رفته ام و مشکلات مردم را رفع تا حد توان پیگیری کرده ام.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به این که وقتی مردم پیگیری مسئولین را ببینند موجب تسکین خاطر آن ها می شود گفت: امسال همدلی و همزبانی شعار اصلی است و مسئولین باید در جهت تحقق این دستورالعمل به دغدغه مردم گوش دهند و مشکلات آن ها را رفع کنند تا مردم اعتماد گذشته خود به نظام را بیش از پیش به نمایش بگذارند.

جوکار افزود: واقعا مردم توقع زیادی ندارند و اگر مسئولین امر همت به خرج دهند حل مشکلات مردم ممکن می شود. ما در این 53 ملاقات مردمی تعدادی از مسئولین الحق که پای کار بوده اند و شرکت کرده اند و دغدغه های مردم را تا حد امکان مرتفع کرده اند و برخی از مسئولین نیز غیبت کرده اند و یا شرکت نکرده اند مثل همین جلسه که علی رغم صحبت با اعضای شورای شهر متأسفانه هیچ کدام از آقایان زحمت آمدن به خود را نداده اند.

 

مجوز احداث کلینیک تخصصی در آزادشهر را از وزیر گرفته ام/اعطای مجوز به صنایع آلوده کننده خیانت است

نماینده مردم یزد و اشکذر در ادامه سخنان خود با تاکید بر بهینه سازی موقوفات گفت: حق را باید احیا کرد و موقوفات بروزرسانی شوند تا هزینه های موقوفات بتواند دردی از جامعه را دوا کند.

وی با اشاره به درخواست به حق مردم در داشتن کلینیک تخصصی در این منطقه با وجود جمعیت زیاد تصریح کرد: مجوز کلینیک تخصصی را با پیگیری که انجام داده ام از وزیر بهداشت گرفته ام و حتی برای ساخت آن نیز شخص وزیر قرار شد یک خیر یزدی را که می شناسد به ساخت این کلینیک ترغیب کند تا مردم از این خدمات پزشکی استفاده کنند.

دکتر جوکار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آلودگی هوا در منطقه آزادشهر اظهار داشت: اعطلای مجوز به صنایع آلوده کننده در کریدور یزد_اردکان ظلم و خیانت بوده است و اکنون نیز اگر چنین مجوزی داده شود ظلم و خیانت به مردم است و شخصا اگر اطلاع پیدا کنم که مجوز جدیدی اعطا شود شخصا پیگیری و آن ها را به دادگاه و مجازات می کشانم.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ما در سال گذشته در مجلس 2 قانون را تصویب کردیم که به موجب آن آب و برق و گاز مساجد مجانی است اما این قانون نباید موجب اسراف شود.

با انتقال آب از اصفهان به یزد مخالفیم/ تلاش دشمن در دوقطبی کردن جامعه

 

نماینده مردم یزد و اشکذر افزود: مشکل آب در استان یزد جدی است و ما برای حل این موضوع مصمم هستیم و در تذکر شفاهی صبح امروز به وزیر نیرو گفتم که روند انتقال آب به یزد کند است و باید این پروژه تسریع شود. ما با درخواست گرفتن انشعاب جدید از اصفهان مخالفت کردیم زیرا در این حوزه ما با مشکل مواجه شدیم و درخواست کرده ایم آب یزد مستقیما از سرچشمه های چهارمحال به یزد منتقل شود.

بخش دیگری از نمایده مردم یزد و اشکذر در مجلس به موضوعات روز کشور و جهان اختصاص داشت و جوکار با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: گسترش دامنه اسلام ناب محمدی به سراسر منطقه باعث شده است دشمن از دریچه مذاکرات به نظام فشار وارد کند در صورتی که ملت ایران به هیچ عنوان بله کسی باج نخواهد داد.

وی با اشاره به تجاوز 77 روزه عربستان به مردم مظلوم یمن تصریح کرد: عربستان قطعا شکست خواهد شد و این رژیم دست نشانده توان و جرأت حمله زمینی به یمن را ندارد و اکنون نیز بخشی از خاک عربستان در تصرف نیروهای یمنی است و بزودی مردم یمن درس خوبی به جوان بی تجربه سعودی خواهند داد زیرا قمار با آتش است اقدام آن ها.

دکتر محمد صالح جوکار عنوان کرد: آمریکایی ها در مسأله سقوط الرمادی به دست داعش در عراق مانند رویه های گذشته خود خیانت کردند و باعث شدند خون صدها بی گناه توسط این خونخواران به زمین ریخته شود. داعش تهدیدی برای ما نخواهد بود و اگر دست از پا خطا کند در تیر رس کشور است و بزودی این فتنه در عراق به مد خدا خاموش می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به هدف دشمن در دوقطبی کردن جامعه بیان داشت: دشمن سعی دارد به هر طریقی در کشور اختلاف و تفرقه بیاندازد تا با این اقدام نیات پلید خود را به ثمر برساند و انقلاب را از مردم ایران بگیرد که مردم باید دست شیطان بزرگ آمریکا را در حوادث ببینند تا با آگاهی نقشه دشمن را نقش بر آب کنند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.