ID : 39286108

اعلام شهریه جدید مدارس شاهد یزد


نشست ستاد شاهد و ایثارگر آموزش‌وپرورش استان یزد برگزار و در خصوص شهریه ثبت‌نام مدارس شاهد تصمیم‌گیری شد.

به گزارش یزدرسا، نشست ستاد شاهد و ایثارگر آموزش‌وپرورش استان یزد هم‌زمان با سالگرد فتح خرمشهر به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد و در خصوص شهریه مدارس شاهد در سال تحصیلی جدید بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان از چنگال دژخیمان بعثی گفت: حماسه سوم خرداد بار دیگر اثبات کرد که اراده خداوند بالاتر از همه اراده‌ها است و اگر او نخواهد هیچ قدرتی در زمین نمی‌تواند قدم از قدم بردارد.

وی تصریح کرد: دستیابی به پیروزی‌های بزرگ سیاسی و نظامی، ضامن تقویت انسجام، امنیت و اقتدار ملی و مظهر خودباوری و اعتمادبه‌نفس نسل‌های این سرزمین خواهد بود.

حجت‌الاسلام عباس زارع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان جایگاه تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام افزود: اهمیت علم و علم‌آموزی از دیدگاه اسلام به‌قدری است که نخستین وحی و پیامی را که رسول گرامی اسلام دریافت می‌کند پیام خواندن و فراگیری دانش است.

مدیرکل بنیاد یزد با اشاره به نقش تربیتی مدارس شاهد اظهار کرد: مدارس شاهد محل خدمت به یادگاران کسانی است که درراه اعتلای میهن اسلامی از همه هستی خود گذشتند و ما باید تلاش کنیم بهترین خدمات فرهنگی آموزشی را به این عزیزان ارائه کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد هم با گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: فتح خرمشهر، فراتر از یک پیروزی و افتخار در عرصه نبرد با دشمن اشغالگر در حقیقت یک نقطه عطف مهم و تاریخی در عرصه‌های درخشش ایران و ایرانی برابر توطئه‌های دائمی استکبار جهانی است.

محسن موحدی فر خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را افتخار مجموعه آموزش‌وپرورش دانست و افزود: تلاش ما در استان این است که بتوانیم گوشه‌ای از ایثار بزرگ خانواده شهدا را تقدیر کنیم.

در این جلسه مقرر شد با توجه به شرایط خاص کشور در دوره کنونی و مشکلات عدیده‌ای که ویروس منحوس کرونا سبب شده است، شهریه ثبت‌نام مدارس شاهد هیچ‌گونه افزایشی نداشته باشد و برای دانش آموزان طرح شاهد و نوادگان شهدای والامقام تخفیف 50درصدی اعمال شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.