ID : 28084230
مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد خبر داد:

آغاز ثبت نام نهمین دوره «طرح ولایت» بسیج دانشجویی استان یزد + پوستر


مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد گفت: ثبت نام نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد از دوشنبه 15 فروردین آغاز و تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

یزد رسا ؛ محمدحسن رحیمی، مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار عصرفرهنگ از آغاز ثبت نام اردوی طرح ولایت خبر داد و افزود: ثبت نام  نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد از دوشنبه 15 فروردین آغاز و تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که تمامی دانشجویان چه بسیجی و چه غیر بسیجی از تمامی دانشگاه‌ها می‌توانند در این طرح شرکت کنند در خصوص شرایط ثبت نام در در این طرح گفت: دانشجویان دوره کاردانی ورودی سال 95 و دانشجویان کارشناسی ورودی 94 به شرط دارا بودن حداقل معدل 14 می توانند در این طرح شرکت کنند.

رحیمی افزود: دانشجویان متقاضی می‌توانند با تکمیل فرم اینترنتی و مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه خود تا آخر فروردین ماه نسبت به قطعی شدن ثبت نام خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این طرح در مرداد ماه به مدت 12 روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد با بیان این که در سال جدید 250 نفر از دانشجویان متقاضی پس از گذر از مراحل گزینش برای شرکت در این طرح اعزام می شوند؛  افزود: در سال گذشته نیز بیش از یک هزار و 100 دانشجو متقاضی شرکت در این طرح بودند که پس از انجام آزمون و مصاحبه، 220 نفر از آنان در این طرح پذیرفته شدند.

 

 

گفتنی است دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۹۳۶۳۱۰۵۹۳۸ و ۳۱۲۴۶۳۰۱ تماس حاصل نموده و یا به تارنمای hamvelayatiha.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ق




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.