ID : 19050459
مدیر کل آموزش و پرورش یزد خبر داد

آغاز عملیات اجرایی 36 مدرسه خیری در یزد در سه سال اخیر


مدیر کل آموزش و پرورش یزد گفت: بطور متوسط ماهیانه عملیات اجرایی یک باب مدرسه در این استان آغاز می شود .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز احمد شیرزاد  در جلسه شورای آموزش و پرورش  شهرستان مهریز افزود: در سه سال اخیر در مجموع عملیات اجرایی 36 باب مدرسه توسط خیرین در سطح استان یزد آغاز شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون شاهد آغاز عملیات اجرایی 20 واحد آموزشی در یزد و شهرستان و متاطق تابعه این استان با همکاری خیرین نیک اندیش هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش یزد اظهار داشت: همکاری خیرین در ساخت و ساز واحد های آموزشی و پرورشی در استان یزد بسیار خوب است و این عمل خداپسندانه با قوت ادامه دارد.

شیرزاد با تشکر از حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه از منتخبان مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا بیش از گذشته به مسائل عرصه تعلیم و تربیت توجه کنند.

وی افزود: مسائل آموزش و پرورش باید اولویت فعالیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و نمایندگان جدید با عمراهی دولتمردان برای حل و فصل مسائل عنایت خاص داشته باشند.

همچنین فرماندار مهریز از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه در سطح این حوزه انتخابیه تشکر کرد و بر اهمیت مسائل آموزشی و تربیتی و مشارکت مردم در انجام برنامه ها تاکید کرد.

سید محمد رستگاری گفت: طرح های نیمه تمام عمرانی و آموزشی در مهریز وجود دارد که دارای پیشرفت زیاد هستند و باید برای تکمیل آنها توسط مسئولان اقدام صورت گیرد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: هشت هزار دانش آموز در 100 مدرسه با همکاری حدود یک هزار فرهنگی به تعلیم علم و دانش و مسائل تربیتی مشغول هستند.

سید علی کارآموز افزود: آموزش و پرورش مهریز در سال جاری بخاطر همکاری فرهنگیان و دانش آموزان در بخش های مختلف در سطح کشور و استان دارای موفقیت های زیادی بوده است.

در پایان این جلسه با لوح سپس از فعالیت های اعضای شورای آموزش و پرورش مهریز تجلیل بعمل آمد .

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.