ID : 1347080
رئیس ستاد دهه فجر مهریز:

آغاز فعالیت ۱۷ کمیته دهه فجر در مهریز


رئیس ستاد دهه فجر مهریز از آغاز فعالیت 17 کمیته دهه فجر در مهریز خبر داد و گفت: اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت.

حجت الاسلام مجید جعفرپور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا از مهریز با بیان این‌ که اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت افزود: این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند بوده که با وحدت و همدلی ملت ایران و با تکیه بر باورهای اصیل اسلامی با بصیرت‌بخشی امام خمینی(ره) محقق شد.

رئیس ستاد دهه فجر مهریزبا اشاره به جایگاه دهه فجر در انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر خاستگاه ارزش ها و باورهای انقلاب اسلامی بوده که با رهبری پیامبرگونه امام و وحدت کلمه ملت محقق شده‌ است.
وی از آغاز فعالیت ۱۷ کمیته ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این کمیته ها با حضور مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی و افراد علاقمند در زمینه های فرهنگی، اجتماعی ، هنری ، ورزشی و غیره فعالیت دارند.

جعفرپور مهم ترین وظیفه این کمیته ها را فراهم سازی زمینه مشارکت تشکل های دینی و مردمی در برنامه های دهه فجر و بهره گیری از ظرفیت ها و توان تشکل ها در امر برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر خواند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


babakaram
سلام اگه ممکنه اخبار مربوط به دهه فجر امسال که به صورت همگانی برگزار میشه رو برای کمک در اطلاع رسانی روی سایت در یک قسمت ویژه دهه فجر قرار بدین ممنون
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۲۱:۲۹.