ID : 10452600
با حضور مسئولين حوزوي و جمعي از طلاب؛

افتتاح دفتر یادواره شهدای روحانی استان یزد در مدرسه علميه مصلي


طبق برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده، یادواره شهدای روحانی و طلبه استان يزد تابستان سال آینده در مدرسه علمیه مصلی برگزار خواهد شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني مركز مديريت حوزه علميه استان يزد؛ با حضور قائم مقام شورای مدیریت حوزه علمیه استان حضرت حجت‌ الاسلام والمسلمین مدرسی، مدیر حوزه علمیه استان حضرت حجت‌ الاسلام والمسلمین شمس، معاونین مرکز مدیریت و جمعی از طلاب مدرسه علميه مصلی، دفتر یادواره شهدای روحانی و طلبه استان یزد در اين مدرسه افتتاح شد.
 
 
 
در این برنامه پس از تلاوت آياتي چند از كلام‌الله مجيد و خیرمقدم توسط دبیر یادواره، مدير مدرسه علميه مصلي به ايراد سخن پرداخت.
 
حضرت حجة الاسلام و المسلمین مدرسی در بیاناتی ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبراکرم (ص) به جایگاه شهید وشهادت در متون اسلامی اشاره و ضمن بیان روایاتی ارزشمند در باب تکریم شهدا و خانواده‌های آنان، خواستار فعالیت حداکثری طلاب در زمینه پژوهش آثار شهدا و انس بیشتر حوزه‌های علمیه با فرهنگ جهاد و شهادت شدند.
 
لازم به ذكر است طبق برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده یادواره شهدای روحانی و طلبه استان يزد تابستان سال آینده در مدرسه علمیه مصلی برگزار خواهد شد. 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.