ID : 20669227
صبح امروز باحضور مسئولان استان صورت گرفت

افتتاح ساختمان دبيرخانه دائمي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان یزد+تصاویر


ساختمان دبیرخانه دائمی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و مسئول روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری و جمعی از مسئولین روابط عمومی‌های ادارات استان افتتاح شد

به گزارش یزدرسا به نقل از یزدامروز؛ ساختمان دبیرخانه دائمی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و مسئول روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری و جمعی از مسئولین روابط عمومی‌های ادارات استان افتتاح شد.

در این مراسم محمدعلی طالبی افتتاح این ساختمان را بستری برای فعالیت بهتر و پویاتر روابط عمومی‌ها عنوان کرد و افزود: داشتن مکانی ثابت برای شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها لازم و ضروری بوده و مسئولان ارشد استان نیز در صورت مشاهده عملکرد مؤثر این شورا حمایت‌های لازم را از این شورا خواهند داشت.

وی تأکید کرد: در این مقطع حساس زمانی انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها با عملکرد درخشان خود اثرات شایسته‌ای را از خود در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی به‌جای بگذارند.

گفتنی است عباس ملازینلی نیز با ارائه گزارشی از روند بازسازی و تجهیز این ساختمان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف افتتاح این دفتر ایجاد هماهنگی بین روابط عمومی‌ها، پیگیری اسناد روابط عمومی و قطع وابستگی به روابط عمومی استانداری و خرد جمعی اعضای هیئت‌رئیسه است.

ملازینلی تأمین حامیان مالی برای اجرای برنامه‌های روابط عمومی‌ها، ارائه آموزش‌های نظام‌مند در حوزه روابط عمومی و ساماندهی فعالیت‌های این حوزه را از دیگر اهداف افتتاح این دفتر برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها با این حرکت در آینده نسبت به گذشته عملکرد بهتری ارائه دهد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.