ID : 35783630
به مناسبت هفته بسیج:

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در روستای بختیاری شهرستان خاتم به روایت تصویر


همزمان با هفته بسیج و به همت حوزه امام حسن (ع) دهستان چاهک پایگاه مقاومت بسیج «امام کاظم (ع)برادران و محل الزهرا خواهران» روستای بختیاری از توابع دهستان چاهک با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاتم افتتاح شد.

به گزارش یزدرسا، همزمان با هفته بسیج و به همت حوزه امام حسن (ع) دهستان چاهک پایگاه مقاومت بسیج «امام کاظم (ع)برادران و محل الزهرا  خواهران» روستای بختیاری از توابع دهستان چاهک با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاتم، بخشدار مرکزی خاتم و جمعی از نیروهای بسیجی روستای بختیاری افتتاح شد.
 
درابتدای مراسم فرمانده سپاه خاتم با تبریک هفته مقدس بسیج ، بسیج را از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت:  نیروهای بسیجی در این روستا تا کنون مکان خاصی برای انجام فعالیت ها و مأموریت های خود در خصوص بسیج نداشتند که به توفیق الهی این فرصت فراهم شد تا پایگاه بسیج که مزین به نام امام کاظم (ع)و محل الزهرا می باشد افتتاح و در راستای اعتلای فرهنگ و تفکر بسیجی مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد  با بیان اینکه به فرموده حضرت امام(ره) مسجد سنگر است، مسجد و پایگاه بسیج در مساجد را بعنوان سنگرمقابله با تهاجم دشمنان دانست و گفت: رابطه تنگاتنگ امام جماعت، هیئت امناء و پایگاه بسیج نقش برجسته ای در اعتلای فرهنگ اسلامی و بسیجی دارد.
 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.