ID : 36067729
سرپرست مخابرات منطقه یزد خبر داد

افتتاح 11 پروژه مخابراتی در مهریز به مناسبت دهه فجر


سرپرست مخابرات منطقه یزد گفت: در دهه فجر، 11 پروژه مخابراتی با سرمایه حدود 25 میلیارد و600 میلیون ریال در مهریز و بخش های مختلف این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش یزدرسا، همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سرپرست مخابرات منطقه یزد با فرماندار شهرستان مهریز دیدار و گفتگو کرد.

زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد با حضور در دفتر رستگاری فرماندار شهرستان مهریز ضمن بررسی مشکلات این شهرستان توضیحاتی در مورد دستاوردهای مخابرات استان و شهرستان در نمایشگاه توانمندی چهل ساله انقلاب اسلامی بیان کرد.

وی افزود: مخابرات منطقه یزد به منظور گرامیداشت این ایام خجسته خدمات و فعالیتهای مطلوبی برای رفاه حال مشترکین در کل استان در نظر گرفته شده است.

در این دیدار زارع گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات استان و شهرستان مهریز پرداخت و افزود: در ایام ا.. دهه فجر، 11 پروژه مخابراتی با سرمایه حدود 25 میلیارد و600 میلیون ریال در مورد پروژه های توسعه سوییچ، جایگزینی سایت های BTS ، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی ، افزایش تکنولوژیG3، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی در مهریز و بخش های مختلف این شهرستان به بهره برداری می رسد.

رستگاری فرماندار مهریز در این نشست با تاکید بر ضرورت رفع مشکل پوشش  تلفن همراه در جاده پلیس راه یزد- مهریز و روستای عبدالله آباد و خواستار واگذاری تلفن ثابت در روستای گردکوه این شهرستان شد که سرپرست مخابرات منطقه یزد قول مساعد و همکاری های لازم برای رفع این مشکلات را داد.

رستگاری در این نشست از عملکرد ابوئی رئیس مخابرات شهرستان مهریز و همکاران این مجموعه و مخابرات استان در عرصه ی خدمت رسانی به مردم این شهرستان قدردانی کرد.

همچنین زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد در روز 11 بهمن ماه با همراهي مسئولين شهرستان مهریز از محل برگزاری نمايشگاه توانمندي هاي این شهرستان و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و غرفه مخابرات بازدید کرد.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.