ID : 38344107
فرماندار اردکان خبر داد

افتتاح 69 طرح عمرانی و صنعتی در اردکان


فرماندار اردکان گفت: در هفته دولت 69 طرح عمرانی و صنعتی با اعتبار بالغ بر هزار و 930 میلیارد تومان در شهرستان اردکان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش یزدرسا، بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان پیش ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و تسلیت ایام محرم گفت: در هفته دولت 69 طرح عمرانی و صنعتی (شامل 62 طرح عمرانی و هفت طرح صنعتی) با اعتبار بالغ بر هزار و 930 میلیارد تومان در شهرستان اردکان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: تقاضای ایجاد صنایع در شهرستان اردکان زیاد است اما در حال حاضر شرایط در این شهرستان به‌گونه‌ای است که دیگر ظرفیت پذیرش واحدهای جدید را داشته باشد.

فرماندار اردکان با بیان اینکه در حال حاضر 18 هزار نفر کارگر غیربومی در شهرستان اردکان فعالیت دارند، اظهار داشت: از سال 85 تا سال 95 اردکان بیشترین افزایش نرخ رشد جمعیت را داشته و نرخ رشد جمعیت این شهرستان 1.6 بوده است که این نه بخاطر زاد و ولد بلکه بخاطر مهاجرات بوده است.

شهابی‌زاد خاطرنشان کرد: افزایش مهاجرت به اردکان علاوه بر اینکه مشکلات گرانی زمین و مسکن را به دنبال داشته، تبعات اجتماعی و فرهنگی نیز در پی داشته است.

وی تأکید کرد: هرچند وضعیت اشتغال به ویژه در حوزه کارگری در شهرستان اردکان خوب است به گونه‌ای که حتی با کمبود نیرو نیز مواجه هستیم، اما صنایع نتوانسته‌اند نرخ بیکاری را در این شهرستان به صفر برسانند و ما شاهد بیکاری بخشی از دانش‌آموزختگان دانشگاهی هستیم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.