ID : 8818152
فرمانده انتظامی ابرکوه خبر داد

افزایش 18 درصدی مطالبات مردم از پلیس در ابرکوه


فرمانده انتظامی ابرکوه در دیدار با امام جمعه گفت: در سال گذشته بیش از 4700 تماس مردمی با 110 داشتیم که 18 درصد نسبت به سال گذشته مطالبات مردم از پلیس بیشتر بوده است.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی فرماندهی منطقه انتظامی ابرکوه به همراه جانشین و کادر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند .

در این دیدار سرهنگ احمد غلامزاده فرمانده انتظامی منطقه ابرکوه حمایت ها و هدایت های امام جمعه را مایه دلگرمی و موجب انگیزه مضاعف نیروهای پر تلاش ناجا در ابرکوه دانست.
غلامزاده اظهار داشت: به لطف خدا طی یکسال گذشته توفیقات خوبی نصیب فرماندهی شهرستان ابرکوه شده و در این خصوص بیش از 4700 تماس مردمی با 110 داشتیم که 18 درصد نسبت به سال گذشته مطالبات مردم از پلیس بیشتر بوده است.

وی ضمن ارائه آماری از اجرای احکام قضائی، کشف کالای قاچاق، اسلحه غیر مجاز، مواد مخدر و محصولات ضد فرهنگی افزود: در سال گذشته 94 مورد دستگیری عوامل سرقت باعث شد 27 درصد کاهش سرقت داشته باشیم.

در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن تشکر از تلاش های زحمت کشان پلیس گفت: پلیس امروز حصن حصین برای امنیت جامعه و بنیان مرصوص در حفظ نظام است و فعالیت های شما مایه دلگرمی مردم می باشد.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.