ID : 12325328

افشای شگردهای تجزیه طلبان برای ایجاد تفرقه نژادی در خوزستان


اعضای اصلی و سخنگویان این گروهک تروریستی تجزیه طلب بجز "دنیل برت" که یک انگلیسی است، مابقی "عراقی" هستند که خود را "عرب خوزستان" جا زده و ته مانده های گروه "جبههء خلق عرب عربستان" هستند که توسط "صدام حسین" و حزب بعث عراق برپا گشته بود!

به گزارش یزدرسا  به نقل از رهیاب دنیل برت"، رئیس انگلیسی گروه تروریستی "الاحواز" (جبههء دموکراتیک احواز)، که زیر پوشش نام "انجمن دوستداران اهوازیهای بریتانیایی"، از سوی سازمان جاسوسی بریتانیا SIS که به آن MI6 هم گفته م یشود، مسئولیت اداره این گروهک تروریستی را دارد! وی سابقا مسئول بخش ویژه پارلمانی بریتانیا بوده است.


"برت" از سوی دولت بریتانیا با پشتیبانی نظامی از سوی آنان و نیز پشتیبنای مالی کشورهای عربی خلیج فارس بویژه عربستان و کویت، درصدد تشکیل کشوری خیالی عربی "الاحواز" زیر کنترل بریتانیاست، که شامل مناطق نفت خیز کشورمان، یعنی استانهای خوزستان، بوشهر و هرمزگان می باشد!

 

وی نیز عضو "اندیشگاه (اتاق فکر) "هنری جکسن" است، که هدفشان، کنترل جهان از سوی "انگلوساکسونها" یعنی دو دولت آمریکا و بریتانیاست! وی همچنین جزو ویرایشگران گزارشهای روز ایران در "بی بی سی" فارسی بوده است!

 

گفتنی است که اعضای اصلی و سخنگویان این گروهک تروریستی تجزیه طلب بجز "دنیل برت" که یک انگلیسی است، مابقی "عراقی" هستند که خود را "عرب خوزستان" جا زده و ته مانده های گروه "جبههء خلق عرب عربستان" هستند که توسط "صدام حسین" و حزب بعث عراق برپا گشته بود!

 

به گفته یکی از روزنامه نگاران ایرانی این دسته برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به شگردهای نو و در عین حال شناخته شده ای زده اند.
وی که خود مدتی در کنار این افراد فعالیت کرده است می نویسد: "یکی از این شیوه ها ، ساختن گروه های مجازی و نژادپرستانه "ضد عربی" و با شعارهای افراطی و ناسیونالیستی فارس و ابراز نفرت و انزجار از عرب ها به زبانهای فارسی ، انگلیسی و عربی در فیس بوک است .


عوامل جبههء دموکراتیک احواز به موازات ساختن گروه های مجازی نژادپرستانه فارس گرا و ضد عربی در فیس بوک وسایر شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ گروه های نژادپرستانه دیگری را نیز دقیقا" به همین شکل و شمایل اما این بار به شکل گروه های نژادپرستانه عربگرا و ضد فارس به راه انداخته اند .


به این ترتیب این جماعت تلاش می کنند تا از یکسو با زدن نقاب نژادپرستان فارس و ابراز نفرت و انزجار و دشنام گویی و تحقیر مردمان عرب به ویژه هموطنان عزیز و نجیب عرب ایرانی مان در خوزستان احساسات آنها را جریحه دار کنند و از سوی دیگر با ساختن گروه هایی مجازی ضد فارس و نوشتن مطالبی تحریک آمیز بر علیه ایران و اقوام غیر عرب ،بخصوص با دشنام گویی به فارس ها و میراث فرهنگی و تاریخی این قوم ، سایر اقوام غیر عرب ایرانی و از جمله فارس ها را نسبت به عرب زبان ها بدبین و کینه توز و بیزار کنند

 

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.