ID : 6919145
رییس اداره تبلیغات اسلامی تفت خبر داد؛

اقامه نماز جماعت در 130 مسجد شهرستان تفت


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت گفت:در ماه مبارک رمضان در 130 مسجد شهرستان توسط 130 روحانی اقامه نماز جماعت برگزار می‌شود.

به گزارش یزدرسا، رییس اداره تبلیغات اسلامی تفت در گفتگو با صبح تفت ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و مهمترین رکن آن سلامت جسم و روح انسان است.

حجت الاسلام متوسل گفت:در طول این ماه مبارک علاوه بر اقامه نماز جماعت و بیان احکام، جلسات قرائت و تفسیر قرآن در مساجد و منازل برگزار می‌شود.

وی بیان اهمیت نماز جمعه و جماعت، پرداخت زکات مستحبی و خمس، بررسی آسیب‌های اجتماعی به ویژه بحث مهم مواد مخدر، مسائل اجتماعی و مباحث خانواده را از موضوعاتی برشمرد که در دستور کار روحانیون و مبلغین قرار دارد.

متوسل افزود: در شهرستان تفت 26 جلسه قرآنی به صورت هفتگی در منازل و به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.

وی مراسم جشن نیمه رمضان و میلاد بابرکت امام حسن مجتبی علیه السلام، مراسم سالگرد رحلت حضرت خدیجه و بیان ویژگی‌های شخصیتی آن بانوی بزرگوار، برگزاری مراسم ارزشمند شب‌های احیاء و برنامه‌های ویژه آن شب‌ها را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مساجد تفت عنوان کرد.

رییس اداره تیلیغات اسلامی تفت تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در 130 مسجد شهرستان توسط 130 روحانی اقامه نماز جماعت برگزار که این نمازها توسط 60 روحانی بومی و 70 روحانی اعزامی از دفتر تبلیغات و طرح هجرت اقامه می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات تفت از فعالیت شش موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی خبر داد و گفت: در این مراکز نیز قرآن و مباحث مربوط به آن مثل تفسیر، ترجمه، تجوید و آموزش روخوانی توسط مربیان مجرب انجام می‌شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.