ID : 39371588
روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد:

آقای رئیس جمهور عذرخواهی نمی‌خواهیم، پاسخگو باشید/ کسی که زیر باد دو کولر گازی است از حال مردم تشنه و گرمازده خبر دارد؟


روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد نوشت: چه زمانی سواره از پیاده خبر داشته است؟ چه زمانی کسی که حتی هنگام سخنرانی زیر باد دو کولر گازی است از حال مردم تشنه و گرمازده خبر دارد؟

به گزارش یزدرسا، بی تدبیری دولت در رابطه با قطعی‌های اخیر برق صدای حامیانش را هم در آورده است. روز گذشته حسن روحانی از مردم بابت قطعی‌های مکرر برق عذرخواهی کرد. اما دلیل این معضل را با مردم در میان نگذاشت. از همین رو روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد در شماره امروز خود به اظهارات دیروز روحانی واکنش نشان داده و از رئیس‌جمهور خواسته است بجای عذرخواهی، پاسخگوی مدیریت ناکارآمد خود باشد.

آفتاب یزد در گزارشی با عنوان «آقای رئیس جمهور! پاسخگو باشید عذرخواهی نمی‌خواهیم»، نوشت: این روزها شاهد قطعی برق گسترده آنهم در چند نوبت در روز و به مدت طولانی درسراسر کشور هستیم. موضوعی که مردم را عصبانی کرده و مشکلات بسیاری را در برخی از بخش‌ها که مهم‌ترین آن بهداشت و درمان است به وجود آورده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: البته در برخی از مناطق شرایط به مراتب بدتر است چرا که علاوه بر برق با قطعی آب و اختلال در اینترنت نیز روبه رو هستند. با این وجود مسئولان پاسخ قاطعی در خصوص چرایی قطع برق نمی‌دهند و فقط می‌گویند چاره‌ای نداریم. این در حالی است که قطعی برق جان بیماران زیادی را به خطر انداخته، کارنیروی پلیس و راهنمایی و رانندگی را مختل کرده، بسیاری از کسب و کارها را متحمل ضرر و زیان کرده، تاثیر به سزایی در بازار مواد غذایی گذاشته و باعث خرابی وسائل برقی منازل شده است. اینکه قطعی برق که بیشترین دلیل آن سوء مدیریت مسئولان امر است تا چه زمانی ادامه خواهد داشت معلوم نیست. اما حسن روحانی، رئیس جمهور ضمن عذرخواهی بابت خاموشی‌ها از مردم خواسته است که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

پاسخی به رئیس جمهور محترم

آفتاب یزد ضمن اشاره به اینکه عذرخواهی روحانی به واقع دردی از درد این روزهای مردم نمی‌کاهد، نوشت: پوزش خواستن مسئولان خوب است اما وظیفه اصلی هر مسئولی مدیریت و کنترل بحران است که این دولت و حسن روحانی نمره زیر صفر گرفته اند.

این روزنامه نوشت: از سوی دیگر حسن روحانی در اظهارات خود مدعی شده برخی کشورهای اروپایی نیز ۲۴ ساعت برق ندارند. ای کاش جناب رئیس جمهور دقیقا از آن کشور نام می‌بردند و اینگونه موضوع را مبهم باقی نمی‌گذاشتند. ضمن آنکه پس از مدت‌ها خاموشی بالاخره دیروز رئیس دولت دستوری ویژه برای بررسی موضوع داده است. به نظر می‌رسد حضور دیرهنگام رئیس جمهور در میدان دلیل روشنی است بر اینکه ایشان آنچنان از حال و اوضاع مردم و مملکت خبر ندارند.

این روزنامه اصلاح‌طلب در پایان با انتقاد صریح از زیست اشرافی روحانی نوشت: طبیعی هم به نظر می‌رسد. چه زمانی سواره از پیاده خبر داشته است؟ چه زمانی کسی که حتی هنگام سخنرانی زیر باد دو کولر گازی است از حال مردم تشنه و گرمازده خبر دارد؟

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.