ID : 32089038
خطیب نماز جمعه بافق:

اقتدار یک فرمانده ایرانی مقابل پیشتازان اسلام ستیزی، از قدرت ایمان است


امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تبریک هفته بسیج، آن را معجزه نظام وانقلاب دانست.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر؛ خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در خطبه های این هفته با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان، بسیج  را مظهر جهاد و خدمت دانست و گفت: بسیج متشکل از نیروی مردمی است که در همه زمینه‌ها با اخلاص و قدرت وارد میدان شده و توانسته با تفکر بسیجی خود زانوی استکبار را زمین زند.

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی پیروزی نظام در همه صحنه‌ها را به برکت بسیج و پشتوانه محکم و قوی برای نظام عنوان کرد و افزود: وجود بسیج سبب وحشت دشمنان کشور است. این توان و نیروی مردمی بسیج بوده که بعد از 38 سال دشمن جرأت تعرض به این کشور را به خود نداده است، چراکه این جوانان از نظام در برابر توطئه‌های دشمنان دفاع می‌کنند، بسیج معجزه نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به بازدید رهبری از مناطق زلزله‌زده و سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مسئولین تلاش خود را برای ارائه هر چه بیشتر خدمات در یاری مردم زلزله‌زده، به‌ویژه در این فصل از هوای سرد مضاعف کنند.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین بلوکه شدن کمک‌های ایرانیان مقیم آمریکا در جلوگیری از ورود آنان به ایران را نشان از کینه شیطان بزرگ به کشور دانست.

خطیب نماز جمعه شهرستان تصریح کرد: داعش 6 سال متعدد با وحشیانه‌ترین عمل‌ها مسلمانان را مورد آزار و کشت و کشتار قرارداد، اما بعد از شهادت حججی، سردار سلیمانی با قاطعیت نابودی این شجره خبیثه را تا سه ماه دیگر اعلام کرد و امروز به وعده خود عمل کرد و در نامه به رهبری، آزادی صدها کیلومتر اراضی عراق و سوریه را به برکت وجود فرمانده کل قوا و تدابیر ایشان و خون هزاران جوان غیور و رزمندگان مدافع حرم  و دولتمردان کشورهای اسلامی دانست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جواب سردار سلیمانی ریشه‌کن کردن داعش را روسیاهی برای آمریکا دانست. این‌که 128 کشور، پیشتاز در نابودی کشورهای اسلامی و مسلمانان باشند و یک فرمانده ایرانی همه نقشه‌های این غده سرطانی را از بین ببرد، نشان از ایمان چنین رزمنده مجاهد و قدرت ایران است.

حجت الاسلام سلیمانی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و نیز سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: حکومت مهدی موعود (عج)  با همان ویژگی حکومت حضرت علی (ع) است با این تفاوت که حکومت مهدوی گستره‌اش جهانی است.

انتهای پیام/س*

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.