ID : 16457859
عضو مجلس خبرگان رهبری:

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از تنگناهای اقتصادی است/مسئولین مواظب باشند زمینه ساز وابستگی کشور به غرب نباشند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد:آیا کشورهای خائن غربی حاضرند برای پیشرفت اقتصاد ایران دست به سرمایه‌ گذاری بلندمدت و مؤثر در ایران بزنند ؟ مسئولین مواظب باشند با امید نجات اقتصاد زمینه برای وابستگی اقتصاد کشور به غرب مهیا نشود.

به گزارش یزدرسا  به نقل از اهواز نوین، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص پروژه نفوذ غرب با پوشش سرمایه گذاری های اقتصادی در شرایط پسا تحریم اظهار کرد : ملت ایران ۳۷ سال است نفی سلطه استکبار و شعار مرگ بر آمریکا را سرلوحه فعالیت‌های خود در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قرارداده و کاهش روابط با استکبار را برای خود افتخار می‌پندارد.


امام جمعه موقت اهواز اظهار همکاری کشورهای غربی برای سرمایه گذاری در کشور را امری مثبت ندانست و تصریح کرد : امروز شاهد صف کشیدن بنگاه‌های اقتصادی جهت سرمایه گذاری غربی ها در کشور هستیم ،مسئولین مراقب باشند صف کشیدن‌های حریصانه کشورهای غربی برای برقراری رابطه‌ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران، نشان از فرصت‌طلبی آنان برای سوءاستفاده‌ و نفوذ در اقتصاد ایران جهت باز کردن بن‌بست‌های خود است.
وی خاطر نشان کرد : آیا کشورهای خائن غربی حاضرند برای پیشرفت اقتصاد ایران دست به سرمایه‌ گذاری بلندمدت و مؤثر در ایران بزنند ؟ مسئولین مواظب باشند با امید نجات اقتصاد زمینه برای وابستگی اقتصاد کشور به غرب مهیا نشود.

عضو خبرگان رهبری اساس اقتصاد مقاومتی را نفی سلطه اقتصادی بیگانه عنوان کرد و تاکیدکرد: چه تحریم ها برداشته شود و چه باقی بمانند اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از تنگناهای اقتصادی است و مقام معظم رهبری بارها بر اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخل و استحکام ساخت درون تاکید کرده اند، دولت و ملت باید با همدلی بدنبال تحقق آرمان های نظام بخصوص اقتصاد مقاومتی باشند.

انتهای پیام/ص

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.