ID : 12914975
رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان یزد؛

اقدامات ستاد دیه قابل تقدیر است


رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان یزد گفت : فعایت ها و اقدامات ستاد دیه اقداماتی معنوی و قابل تقدیر است.

به گزارش یزد رسا؛ محمدرضا حبیبی در جلسه هیئت مدیره ستاد دیه استان یزد افزود : تلاش این ستاد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ، تلاشی خداپسندانه و مأجور درگاه الهی است .

 

وی با بیان این مطلب که زندانی شدن فردی که به واسطه یک اتفاق و یا سهل انگاری به زندان افتاده است دو خانواده را در مضیقه و سختی قرار می دهد ، اظهار داشت : خانواده زندانی به علت حصر یکی از افراد خانواده که عمدتا نان آور و فرد اصلی خانواده است در تنگنا قرار می گیرد و خانواده دیگر ، خانوده متضرر است که در مواردی نان آور خود را از دست داده اند و یا به لحاظ خسارت مالی دچار خسران شده اند .


این مقام قضایی تصریح کرد : فعالیت و تلاش های ستاد دیه در اکثر مواقع می تواند راهگشا و اثر بخش برای این خانواده ها باشد و غمی را از آنها زایل نماید .


رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به لزوم جذب کمک های مردمی در این ستاد و ضرورت شناساندن اهداف و تلاش های خیر خواهانه این ستاد به مردم و به ویژه خیرین ، خاطر نشان کرد :  می توان از ظرفیت صدا و سیما و ماه مبارک رمضان بهره گرفت و با ساخت یک برنامه تولیدی و پخش آن در شب های ماه مبارک رمضان فضای مناسبی را جهت جذب کمک های مردمی مهیا کرد .


وی الگو گیری از فعالیت های رسانه ای استان های موفق در این زمینه را خواستار شد و بیان داشت : ظرفیت رسانه ملی و مواهب ماه مبارک رمضان فرصتی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

منبع:روابط عمومی دادگستری کل استان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.