ID : 12928657
امام جمعه بخش مرکزی یزد در تجمع بزرگ حوزویان استان یزد:

آل‌سعود ترس پیامبر راعملی کرد/درخواست ازطلاب/12 استراتژی دشمن درمنطقه به کمک آل‌یهود/هدف عربستان از اعدام شیخ نمر


امام جمعه بخش مرکزی یزد درتجمع بزرگ حوزویان استان یزد با هشدار به عربستان در خصوص اجرای حکم اعدام شیخ نمر علت این اقدام ضد حقوق بشری و خائنانه آل یهود را تفرقه در بین مسلمانان و سرکوب بیداری اسلامی در عربستان و همچنین محصور کردن علمای مسلمان این کشور دانست.

به گزارش یزد رسا به نقل از حوزه علمیه استان یزد، امام جمعه بخش مرکزی یزد امروز در تجمع بزرگ حوزویان استان یزد در مدرسه مصلای یزد در اعتراض به صدور حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، اظهارداشت: امروز با هدف اعلام انزجار از عزم آل سعود برای اعدام شیخ نمر دور هم جمع شده ایم تا ضمن محکومیت این اقدام وحشی گری تکفیری ها اعلام کنیم که در برابر اعدام شیخ نمر سکوت نخواهیم کرد.

 


ترس پیامبر ایجاد هرج و مرج به اسم مسلمانان در میان امتش است/ آل سعود از جریاناتی که پیامبر از آن اعلام نگرانی کرده بود
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: وحدت از مهمترین مختصات دین مبین اسلام است و پیامبر هیچ موقع نگران عدم اجرای مستحبات از سوی مسلمانان نبودند و آنچه که پیامبر را نگران می کرد و پیامبر(ص) از آن ترس داشت ایجاد هرج و مرج به اسم مسلمانان در میان امتش بود زیرا این هرج و مرج سبب آشفتگی و کشتار و خون ریزی در میان امت اسلامی می شود.


وی با اشاره به اینکه کل کشته هایی که در 8 غزوه پیامبر اتفاق افتاد 300 الی 350 نفر بود اضافه کرد: بیشترین کشته ها در جنگ بدر بود که 70 نفر از مشرکین کشته شدند.


مدرسی با بیان این نکته که پیامبر اعظم(ص) ایجاد هرج و مرج به اسم مسلمانان در میان امتش را پیش بینی کرده بود تصریح کرد: آل سعود یکی از این جریاناتی است که پیامبر اعظم(ص) از آن اعلام نگرانی کرده بود چون امروز عربستان به اسم اسلام نه تنها باعث ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی شده است بلکه به نام دین خود را خادم الحرمین معرفی کرده و در یمن مسلمانان را به خاک و خون کشیده است.

 

 

عربستان در هر کشوری دخالت داشته، پنجه در قتل و غارت و تکفیر فرو برده است/ لزوم بازنگری فرمایشات بزرگان دین در خصوص تکفیر و وهابیت
وی ادامه داد: امروزه در هر کشوری عربستان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم دخالت داشته، پنجه در قتل و غارت و تکفیر فرو برده است.


این استاد برجسته حوزه علمیه استان یزد از طلاب یزدی خواست تا یک بازنگری خاص در فرمایشات پیامبر(ص) و ائمه اطهار و بزرگان دین در خصوص تکفیری ها و وهابیت داشته باشند.


وی ادامه داد: اخیرا کنفرانس مقابله با تکفیر برگزار شد که نیاز است خروجی این کنفرانس و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص مورد بازنگری قرار گیرد تا اهداف شوم دشمن برای مردم ملموس شود.

 

 

12هدف شوم دشمن که امرو عربستان به عنوان اصلی ترین پازل آن  در حال نقش آفرینی است
این روحانی برجسته استان یزد اهداف شوم دشمن که امروز عربستان به عنوان اصلی ترین پازل در آن در حال نقش آفرینی است، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، به راه اندازی جنگ نیابتی از طرف دوستان خود در منطقه چون امروز خاورمیانه پر شده است از ویترین شکست های غرب به خصوص آمریکا در منطقه، ایجاد نزاع در درون امت اسلامی، ساخت بدل های غیر اسلامی به عنوان اسلام واقعی در منطقه، مقابله با تشیع ناب محمدی، جلوگیری از بیداری اسلامی ، مقابله با انقلاب اسلامی، شیعه هراسی در منطقه و جهان، ایران هراسی، مشغول کردن مسلمانان در مرزهای خود به یکدیگر به منظور جلوگیری از پیشرفت، معرفی افراد و علمای دست پرورده خود به عنوان الگو در بین مسلمانان، حذف علمای اسلامی همچون شیخ نمر و ... دانست.

 

طلاب و ملت بزرگ ایران در برابر انحراف و ظلم دیگر کشورها ساکت ننشینند/ سکوت خیانت است
وی هدف مسلمانان و طلاب در این برهه از زمان را دفاع از شخصیت علمای اسلام همچون شیخ نمر دانست و گفت: نباید طلاب و ملت بزرگ ایران در برابر انحراف و ظلم دیگر کشور ساکت بنشینند.


وی ادامه داد: سکوت امروز  دانشمندان و علما و شخصیت های اسلامی در برابر انحرافات حکام کشورهای عربی  و اعدام شیخ نمر ودیگر افراطی هایی که در منطقه شاهد هستیم به ویژه در یمن خیانت محسوب می شود.


مدرسی خاطرنشان کرد: لزوم امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و دیگر آموزه های دینی کاملا مشخص است و عالمان و شخصیت هایی که سکوت اختیار کرده اند به واقع می توان گفت بد راهی را انتخاب کرده اند.


وی از افتخارات مرجعیت و علما در طول تاریخ از زمان غیبت امام عصر تاکنون حرکت در مسیر ایثار و شهادت و ترویج  آموزه های دینی دانست و گفت: علما زیادی در این مسیر حتی از جان خود نیز گذشته اند.

 


سه هدف عربستان از اعدام شیخ نمر
وی در پایان با هشدار به عربستان در خصوص اجرای حکم اعدام شیخ نمر علت این اقدام ضد حقوق بشری و خائنانه آل یهود را تفرقه در بین مسلمانان و سرکوب بیداری اسلامی در عربستان و همچنین محصور کردن علمای مسلمان این کشور دانست.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.