ID : 9102691
کوچک زاده:

آمارهای اعلام شده در مورد بورسیه‌ها باید توسط قوه قضائیه مورد بازبینی قرار گیرد


عضو کمیسیون آموزش مجلس شکل مطرح کردن بحث بورسیه‌ها در برخی رسانه‌ها دچار اشکال بود/ وزارت علوم در این قضیه به صورت مستقیم مقصر است.

به گزارش یزدرسا ،کوچک‌زاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در مصاحبه با نسیم افزود: شکل مطرح کردن بورسیه‌های غیرقانونی از ابتدا دارای اشکال بود. وزارت علوم در این قضیه دخالت مستقیم داشت چون با دادن اسامی این افراد به رسانه‌های و سایت‌ها، به دنبال سرپوش نهادن بر ناکامی‌ها و عدم موفقیت و خلف وعده‌های دولت بود.


وی ادامه داد: امروز خود این آقایان با فشار مجلس و افکار عمومی مجبور به اعلام حقیقت شده‌اند. البته خود این آمارها هم جای تشکیک دارد و الان معلوم شده 36 نفر که اگر تازه همین را هم راست بگویند که مقررات را رعایت نکردند و بورسیه شدند خلاف گفته‌های خودشان است. این نشان دهنده این است که این دولت، دولت راستگویان نیست و با دروغگویان همکاری دارد.


کوچک‌زاده در اظهار داشت: جای ورود جدی دستگاه قضایی وجود دارد چون به حیثیت نظام لطمه وارد شده است. نظیر این قصه در مورد حادثه مجهول اسیدپاشی نیز هست که عده‌ای از رسانه‎ها و حتی برخی مسئولین دولت فعلی طوری با این قضیه برخورد کردند که چهره نظام را خونین کردند مشاهده شده است. قوه قضاییه باید به صورت جدی به این قضیه ورود کند تا اگر آبرویی از جوانان این کشور رفته است احقاق حق شود.


نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در این دولت مشخص شده که عکس گفته‌هایش عمل کرده و دولت راستگویان، این از آب درآمده است. دولتی که در مراسم تحلیف خود عنوان می‌کند که اگر می‌خواهید با مردم ایران صحبت کنید با زبان تکریم صحبت کنید خود بدترین تهمت‌ها را به فرزندان نظام وراد کرده‌اند. از چنین دولتی هیچ انتظاری ندارم ولی از دستگاه قضائیه انتظار دارم آنچه از آبروی نظام خدشه دار شده به راحتی از آن نگذرد.


کوچک‌زاده اظهار داشت: قوه قضائیه باید به این اعلام آمارها واکنش نشان دهد و این آمارهای بورسیه‌های غیرقانونی مجدد توسط این قوه مورد بازبینی قرار گیرد.

انتهای پیام/ص

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.