ID : 12945602

امام جمعه شهرستان اردکان منصوب شد


حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر رسما به امامت جمعه اردکان منصوب شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان خبر،  طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر بعنوان امامت جمعه اردکان منصوب شد.

 

مراسم تودیع و معارفه رسمی امام جمعه شهرستان اردکان روز جمعه 25 اردیبهشت با حضور مسئولین استان و شهرستان در مصلای بزرگ امام خمینی شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

 

رئیس دفتر امام جمعه اردکان در گفتگو با خبرنگار "اردکان خبر" گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردکان خداحافظی می‌کند و حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی می‌شود.

 

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی به دلیل بیماری و کسالت از این جایگاه استعفا داده اند و حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر را به عنوان امام جمعه جدید پیشنهاد داده اند که با موافقت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حکم ایشان صادر شده است.

 

این پایگاه خبری، از زحمات مخلصانه، بی شائبه و ایثارگرانه حجت الاسلام و المسلمین حسینی کمال تقدیر و تشکر را دارد و برای ایشان توفیق روز افزون و بهبودی آرزومند است.

 

همچنین انتصاب شایسته برادرعزیز و فرزانه جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر به سمت امام جمعه شهرستان اردکان تبریک عرض نموده و برای ایشان توفیق خدمت به مردم  ولایتمدار و شهید پرور اردکان خواستاریم.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.