ID : 23230948
رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

امام هادی(ع) پرچمدار جهاد فرهنگی و مبارزه با جریان های انحرافی عصر خود بود


رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: امام هادی(ع) پرچمدار جهاد فرهنگی و مبارزه با فرقه های مختلف ضد اسلامی بودند.

به گزارش یزدامروز؛ حجت‌الاسلام کاظم دشت آبادی رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه با تبریک فرارسیدن ۱۵ ذی الحجه سالروز میلاد باسعادت امام هادی (ع) در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: امام هادی(ع) را باید پرچمدار اندیشه و فرهنگ اسلامی دانست، چرا که در عصر ایشان مکاتب عقیدتى متعددى رواج یافته و آراء و نظریات کلامى فراوانى در جامعه اسلامى پدید آمد.

وی افزود: دوران امامت امام علی النقی(ع) به دلیل گسترش گرایش های اعتقادی و بحث های علمی که از برخورد میان مکاتب کلامی و تحولات فرهنگی مختلف ناشی شده بود، از ویژگی خاصی برخوردار است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه افزود: امام هادی(ع) در تمام زمینه های فردی و اخلاقی، زبانزد همگان بود و از لحاظ پاکی و پاکیزگی به روش نبوی و خلق نیکوی علوی آراسته شده بود.

حجت‌الاسلام دشت آبادی ادامه داد: یکی از پردامنه ترین تلاش های امام هادی(ع) در دوران زندگی شان، فعالیت در زمینه های فرهنگی و مبارزه با گروه های منحرف عقیدتی همچون صوفیه، واقفیه و.... می باشد.

وی با اشاره به مقام و منزلت امام هادی(ع) افزود: امام هادی(ع) در مقابل زورگوئی‌های خلفای عباسی، خصوصا متوکل، با ایمان راسخی که داشت مانند کوهی استوار مقاومت کرد و دشمن را با امدادهای غیبی خود به وحشت می‌انداخت.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.