ID : 24948998

امداد رسانی به بیش از 100 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر تفت+تصاویر


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اعزام سه تیم نجاتگران هلال احمر شهرستان تفت و امدادرسانی در محور های موصلاتی شهرستان (گردنه ده بالا – محورتفت به دهشیر و گردنه علی آباد ) به بیش از 60دستگاه خودرو سواری خبر داد.

به گزارش یزدرسا؛ جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : به علت بارش شدید برف در روز گذشته در شهرستان تفت نجاتگران هلال احمر و نجاتگران پست امداد و نجات جاده ای جاوید الاثر متوسلیان هلال احمر این شهرستان به صورت آماده باش در آمدند و در محور های موصلاتی شهرستان مستقر و مشغول به امدادرسانی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : سه تیم هلال احمر شهرستان تفت که متشکل از 16 نجاتگر در گردنه ده بالا – گردنه علی آباد و محور تفت به دهشیر امدادرسانی و رهاسازی خودروها  را با کمک دیگر دستگاه های امدادی انجام دادند .

کهدویی بیان کرد :  نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان توانستند در حادثه زنجیره ای 15 دستگاه خودرو در محور اسلامیه به تفت به 5 نفر امدادرسانی که  دو نفر مصدوم این حادثه ، یک نفر بصورت سرپایی و یک نفر توسط آمبولانس هلال احمر به اورژانس تفت انتقال داده شد .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با اعلام اینکه به بیش از 60 دستگاه خودرو رهاسازی و امدادرسانی انجام شد عنوان داشت : تیم های اعزامی هلال احمر شهرستان توانستند به 30 خانوار و بیش از 105 نفر در محور های شهرستان که دچار حادثه شده بودند امدادرسانی کنند.

وی گفت : پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان این جمعیت آمادگی کامل جهت امدادرسانی و اسکان اضطراری را دارد و مردم می توانند با شماره 112 هلال احمر نیروهای امدادرسانی را  از هرگونه حادثه مطلع تا نجاتگران با سرعت بالا و در اسرع وقت بتوانند خدمت رسانی را انجام دهند.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه نجاتگران شهرستان و دیگر دستگاه های امدادی خاطر نشان کرد :  از رانندگان وسایل نقلیه میخواهیم که همواره قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی را در این روزهای برفی و سرد را بعنوان یک ضرورت شناخته و با سرعت مطمئنه حرکت و برای جلوگیری از حوادث به هشدارها توجه کرده و پیش از حرکت در راه های شهرستان هوای یک هفته  آینده را رصد و براساس آن برنامه ریزی و وسایل ایمنی  و زنجیر چرخ و ... به همراه داشته باشند .
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.