ID : 7200829
امام جمعه مهریز:

امربه معروف ونهی ازمنکر توسط آحادمردم فراموش نشود /تحولات منطقه وجهان اهمیت روز قدس را دوچندان کرد


امام جمعه مهریز گفت: کروهک تروریستی داعش لکه ننگی بر دامن اسلام ناب محمدی (ص) است / آنها عوامل استکبارجهانی هستند و باید روز قدس با حضوری گسترده جواب جنایات اسرائیل و دشمنان را کوبنده داد .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین  "علی برهان" در خطبه های امروز  نمازعبادی سیاسی جمعه مهریز اظهار داشت: گروهک داعش از مزدورانی شکل گرفته که با دلارهای آمریکا و حمایت های مادی و معنوی عربستان برای نابودی اسلام واقعی در عراق و سوریه فعالیت دارند .

وی اظهار داشت: هدف گروهک داعش و حامیان آن ها ضربه زدن به امت اسلام ٰ خدمت به کفر جهانی و کشتار مردم بیگناه در ملل اسلامی است .

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: بین حق و باطل همیشه درگیری وجود دارد و در آینده هم داعش های جدیدی بوجود می آید و این ما هستیم که باید قوی شویم و نقشه های دشمنان و استکبار جهانی را بشناسیم .

برهان در ادامه به روز قدس و اهمیت آن اشاره و گفت:  روز قدس امسال به خاطر تحولات منطقه و جهان اسلام و جنایات اخیر اسرائیل در غزه و فلسطین از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) بارها بر محو اسرائیل غاصب به عنوان غده سرطانی تاکید کردند و بنابراین راهپیمایی با شکوه قدس یک مقدمه است و باید همه آماده دفاع از فلسطین و محو اسرائیل باشند.
امام جمعه مهریز در ادامه به جنایات گروهک تروریستی داعش و تکفیری ها و عراق و سوریه اشاره و اظهار داشت : این افراد مزدور آمریکا و عربستان هستند که برای مقابله با ایران به وجود آمده اند.
برهان با بیان اینکه باید به کمک مردم مظلوم غزه و فلسطین شتافت گفت: مردم باید با کمک های خود به یاری ستمدیدگان عراق و سوریه اقدام کنند و از تلاش های بیشتر آنان جلوگیری نمایند.
امام جمعه مهریز به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره کرد و خواستار انجام این فریضه بزرگ الهی توسط آحاد مردم در طول سال شد.
برهان همچنین شهادت حضرت علی(ع) را تسلیت گفت و به فضایل این امام همام پرداخت و از مردم خواست تا همیشه از ایشان الگو بگیرند.

امام جمعه مهریز به اهمیت ماه مبارک رمضان و روزه دارای و تلاوت کلام وحی در آن اشاره کرد و خواستار توجه به فرامین الهی در این ضیافت الهی شد .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.