ID : 24262620
امام جمعه ابرکوه در نامه به یزد رسا؛

امروزه ابراز اخوت و همدلی، ضرورتی محسوس است


دفتر امام جمعه ابرکوه با ارسال نامه ای به سایت «یزد رسا» در خصوص حواشی پیش آمده در مصاحبه اخیر خود در یکی از روزنامه های یزد توضیح داد.

به گزارش یزد رسا، دفتر امام جمعه ابرکوه با ارسال نامه ای به یزد رسا در خصوص حواشی پیش آمده در مصاحبه اخیر خود در یکی از روزنامه های یزد توضیح داد.
متن نامه به شرح زیر است:
مدیریت محترم سایت خبری یزد رسا-سلام علیکم:
احتراماً ضمن تشکر از فعالیتهای فرهنگی و خبری و رسانه ای شما ودیگر کسانیکه در عرصه آگاهی بخشی برای مردم تلاش دارند خاطر نشان می سازد.
بروز سهو و خطا در کفتار یا نوشتار برای غیر معصوم امری بدیهی است و اتفاقاتی اینچنینی نظیر متنی که مربوط به مصاحبه غیر حضوری اینجانب با روز نامه فعال بشارت نو بوده با تذکر و یاد آوری قابل حل است و ضرورتی ندارد با حساسیّت طیفی بزرگ نمائی شود زیرا اخوت و همدلی در بین همه شما سربازان فداکار جبهه فرهنگی و نیروهای زحمت کش در عرصه خبری و آگاهی رسانه ای به مردم ضرورتی محسوس است که خروجیش تقویت وفاق عمومی و کاستی نقارد و قطبی جامعه است .
مبنای عملی داعیه داران حامی ولایت جذب حداکثری و دفع حداقلی است که راهکار آن با رفع کدورت مسیور است و طرح و اخبار مربوط به ائمه جمعه در این راستا به ملاطفت بیشتر نیاز دارد .
زیرا همه ما موظفیم در برابر بدخواهان نظام موضع گیری نموده و تقابل داشته باشیم.
مزید توفیقاتتان را از خدای متعال خواستارم
 امام جمعه شهرستان ابرکوه – حسینی

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.