ID : 9631477
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

امروز بسیجیان بالاترین ضریب هوشی را دارند/جوانان یزدی در دام شبکه های مجازی شیطانی نیفتند/تشکر سردار فتوحی از خانواده «پاشایی»


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه مردم باید تلاش کنند تا در دام این شبکه های مجازی شیطانی نیافتند اذعان داشت: از پدر و مادر مرحوم پاشایی که اینگونه حرکت ها را محکوم کردند تشکر می کنم، استان یزد با آن همه مساجد و حسینیه ها معروف به حسینه ایران است، چرا برای گرامی داشت آن مرحوم در یکی از میادین شهر یزد سد معبر نمودند؟ مردم مؤمن و ولایت مدار استان یزد، با داشتن 4100 شهید، هرگز اجازه اشاعه فرهنگ غرب و بیگانه را از طریق هر کس که باشد، نمی دهند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در آستانه هفته بسیج در نشستی بااصحاب رسانه اظهار داشت: فرمان بسیج یک فرمان عمیق ماهرانه از فرهنگ الهی، انبیاء و قرآن حکیم است که صبغه قرآنی دارد.

سردار اکبر فتوحی با بیان اینکه بسج برای جنگ نبود افزود: جنگ و بسیج را نباید مخلوط کرد ؛چراکه جنگ یکی از عرصه های بروز قدرت بسیج بود و در غیر جنگ باید به بسیج اندیشید.

بسیج صبغه قرآنی دارد/ همه ملت بزرگ ایران بسیجی هستند

وی ادامه داد: امام در سال آخر عمر پر برکت خود خطاب به دانش جویان و طلاب بر، داشتن تفکر بسیجی تاکید کردند و به مسئولان کشور در مورد تفکر بسیجی تذکر دادند و سفارش فرمودند که تفکر بسیجی باید همیشه بر این نظام و ملت سایه افکن باشدو همچنین مقام معظم رهبری فرمودند: بسیجی یعنی مردمی که اراده کردند در این دین، میهن و ارزش ها تلاش کنند بنابراین همه ملت بزرگ ایران بسیجی هستند.

امروز بسیجیان بالاترین ضریب هوشی را دارند

سردار فتوحی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با فرهنگ بسیجی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است تصریح کرد: با همین تفکر بسیجی می بینیم خود به خود نقشه های شوم دشمنان و فریب و تمام حیله های آمریکا در کشورها به شکست تبدیل می شود چراکه امروز بسیجیان بالاترین ضریب هوشی (IQ) دارند و تولید علم و تحقیق و پژوهش بسیجیان در دانشگاه ها سکوهای اول را از آن خود کرده اند و رشد دانشگاهیان ما از همین نیروهای بسیج است.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس اذعان داشت: بسیج ملی است و برای پیشرفت و جهان است و در دفاع نیز برای حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب است.همه آحاد ملت به بسیج می پیوندند و آموزش های لازم را می بینند و سازماندهی می شوند و در صورت نیاز ملی بکار گرفته می شوند.

رویش و عدم ریزش ؛زیباترین جنبه بسیج

سردار فتوحی گفت: یک نکته زیبایی که در بسیج وجود دارد این است که بسیج رویش دارد ولی ریزش ندارد، بسیج گل همیشه بهار است، چون بسیج به معنی ایمان و عمل صالح است. پیوند ایمان و عمل صالح آحاد جامعه ملت ایران است که همان بسیج ملت ایران می شود که با فرمان ولی امر و نایب آقا امام زمان(عج) و رهبر قانونی کشور صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه عیار بسیجی بودن به میزان تلاش برای حاکمیت ارزش ها است خاطرنشان کرد: ایمان و اخلاص و عمل به احکام اسلامی، ولایت باوری، بصیرت و آگاهی، روحیه ایثارگری و فداکاری، شجاعت و خطر پذیری، حلم، توجه به محرومان، عدالت خواهی و انتظار ظهور منجی صالح و عالم، ظلم ستیزی و روحیه ضد استکباری، زهد و قناعت، تواضع و صمیمیت، ابتکار و نوآوری، دشمن شناسی روزآمد، روحیه شهادت خریدن  را از مهم ترین عیار بسیج است و وظیفه مسئولیت بسیج و بسیجی این است که این اندیشه و تفکر بسیجی را توسعه بدهد و این رنگ ها را قوی تر کند.

رونمایی از سه کتاب شهید دانشجو و تجمع 220 گردان رزمی استان یزد در هفته بسیج

سردار فتوحی در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح اهم برنامه های هفته بسیج پرداخت و تصریح کرد: برگزاری کنگره یک پلک آسمان (کنگره شهدای عکاس سراسر کشور) در شهرستان یزد، برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان در 13 آذر ماه، رونمایی از سه کتاب شهید دانشجو، برگزاری سالروز تاسیس بسیج دانشجویی با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان یزد و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه ها، برگزاری همایش بزرگ میقات صالحین متشکل از حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی در مسجد ملااسماعیل، فعالیت بیش از 6 هزار بسیجی در برنامه میقال صالحین در روز جمعه، تجمع بزرگ 220 گردان رزمی استان یزد و تجلیل از فرمانده هان یزدی 8 سال دفاع مقدس از مهم ترین فعالیت های هفته بسیج در یزد است.

سردار فتوحی با تشریح بخش دیگری از فعالیت اقشار مختلف بسیج در چند ماهه گذشته اظهار کرد: دشمن در صدد است با به وجود اوردن صحنه‌ی تفرقه و تردید در صفوف ملت ایران رخنه کند، اما بسیجیان با نگاه به منویات ولی امر مسلمین، اجازه کوچکترین حرکتی به دشمن نخواهند داد و همه توطئه های آن ها  را خنثی خواهند نمود.

دشمن با تغییر سیاست خود در صدد تسلط بر قلوب مردم است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمن با تغییر سیاست خود در صدد تسلط بر قلوب مردم است، اگر مشاهده می شود که دشمن در جریان فتنه 88، شعار جمهوری ایرانی را به جای جمهوری اسلامی مطرح می کند، نشان دهنده ی همین تغییر سیاستها است و بسیجیان با توان قوا در مقابل تهی کردن هویت ملی و اسلامی کشورمان که هدف اصلی دشمن است ایستادگی می کنند.

جوانان یزدی در دام شبکه های مجازی شیطانی نیفتند/تشکر سردار فتوحی از خانواده «پاشایی»

وی در پایان با اشاره به ایجاد ناهنجاری توسط شبکه های اجتماعی و تجمع های اخیر در میادین شهر تأکید کرد: امروز عاملان و مسئولان شبکه های اجتماعی در کشور و استان یزد بدانند، چنانچه فعالیت آنها بر خلاف فطرت انسانی باشد جایگاهی ندارند.

سردار فتوحی افزود: فطرت انسان خدامحوری است، دین داریست و قانون،  مهربانی، عشق به خدا و کمک به خلق خداست. آن چه حرکتی بود که به جای رفتن در مسجد و طلب مغفرت، سد معبر نموده و برای مردم ایجاد مزاحمت کردند؟ آیا این کار شبکه های اجتماعی هست یا شبکه های شیطانی؟!

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه جوانان یزدی باید تلاش کنند تا در دام این شبکه های مجازی شیطانی نیافتند اذعان داشت: از پدر و مادر مرحوم پاشایی که اینگونه حرکت ها را محکوم نمودند تشکر می کنم،  استان یزد با آن همه مساجد و حسینیه ها معروف به حسینه ایران است، چرا برای گرامی داشت آن مرحوم در یکی از میادین شهر یزد سد معبر نمودند؟ مردم مؤمن و ولایت مدار استان یزد، با داشتن 4100 شهید، هرگز اجازه اشاعه فرهنگ غرب و بیگانه را از طریق هر کس که باشد، نمی دهند.

 


 




summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.