ID : 1003285
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

امروز خط پدافند ایران قلب مردم جهان است/ بازسازی صحنه عملیات بیت المقدس2 در یزد


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اکنون خط پدافند ایران اسلامی اروند کنار و مرزهای جنوبی و شرقی و … نیست بلکه خط پدافند خارج از مرزها و قلب ها مردم جهان است.

به گزارش خبرنگار یزد رسا، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس اظهار داشت: به برکت اطاعتی که مردم ایران از فرامین امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب دارند جمهوری اسلامی به مرحله ای رسیده است که راه های نفوذ و پیشروی استکبار جهانی و آمریکا را در دنیا مسدود کرده است به طوریکه توانسته اند دشمنانمان را از جایگاه رعب و وحشت و زور خارج کرده و به عرصه ذلت برسانند.

سردار اکبر فتوحی افزود: امروز کارشناسان سپاه انقلاب جمهوری اسلامی با تدابیر و آموزش نه تنها ذهن دشمنان را می خوانند بلکه اجازه فکر کردن را هم به آن ها نمی دهند و این بالاترین قدرت از لحاظ نظامی است. 

DSC_0013 

ایران؛ توپ دشمن را در هر زمینی به گردش در می آورد

وی هدف اصلی حمله نظامی آمریکا به افغانستان، عراق، لبنان و فلسطین نابودی جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد:  به لطف خدا آمریکا به علت بد فهمیدن، غلط عمل کردن و متکی شدن به زور در هر چهار حمله خود به شکست دچار شد و ایران اسلامی با رمزهای تدابیر و هدایت رهبری، خوب عمل کردن و منطق گفتمان همیشه پیروز این میدان بوده است.

فتوحی با بیان اینکه امروز ایران به مرحله ای رسیده است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران می تواند توپ دشمن را در هر زمینی به گردش در بیاورد.

نیروی دریایی آمریکا تبدیل به پارکینگی شده که با یک موشک ایران آتش می گیرد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه جمهوری اسلامی در راستای یک تمدن بزرگ در مقابل استعمارگر جهانی  قرار دارد خاطرنشان کرد: با تجربیات هشت سال دفاع مقدس و آموزش های بروز دلیرمردان ایران، ناوها و زیردریایی های آمریکا اجازه ورود به مرزها را ندارند و نیروی دریایی آمریکا تبدیل به پارکینگی شده که با یک موشک آتش خواهد گرفت و در واقع قدرتمند ترین نیروی دریایی دنیا به دست سپاه خلع سلاح شده است.

DSC_0024

سردار فتوحی به ساخت بزرگترین هواپیمای بدون سرنشین توسط ایران با توانایی 24 ساعت قدرت مانور اشاره نمود و اذعان کرد: هنوز اطاق جنگ آمریکا در تحیر مانده که چگونه و با چه سیستمی ایران توانست پهپادی که حتی به ارتش آمریکا داده نشد را مهار کند و با از دست دادن این پهپاد تمامی معادلات فضایی آمریکا به هم خورد و امروزه آمریکا باید معادلات ۲۰۰ ساله خود را در عرصه نظامی،دریایی و هوایی در برابر سپاه تغییر دهد.

امروز خط پدافند ایران قلب مردم جهان است/برگزاری 80 عنوان برنامه درسطح استان یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بابیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی صاحب استراتژی است گفت: اکنون خط پدافند ایران اسلامی اروند کنار و مرزهای جنوبی و شرقی و … نیست بلکه خط پدافند خارج از مرزها و قلب ها مردم جهان است که بیداری اسلامی را از ما یاد گرفته اند.

این سردار جبهه های دفاع مقدس در پایان از برگزاری 80 عنوان برنامه  اصلی در قالب 869 برنامه اجرایی در سطح استان یزد خبر داد و افزود: می توان از رژه نیروهای مسلح در سطح استان، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار مسئولین استان با خانواده شهدای ابرکوه و دهشیر، مستند سازی عملیات بیت المقدس 2 و اجرای قسمت های مختلف این عملیات به مدت سه شب در منطقه شهید رشیدی به عنوان  مهم ترین برنامه های این هفته نام برد.

گفتنی است پخش "مستند عملیات بیت المقدس 2" تهیه شده در روابط عمومی سپاه الغدیر یزد در شبکه های تابان و سراسری  از برنامه های ویژه سپاه در هفته دفاع مقدس است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.