ID : 17472857
امیر پور دستان:

آمریکایی‌ها راهبرد مذهب علیه مذهب را راه انداختند


فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: گروه تروریستی تکفیری داعش زاییده چنین تفکری است/ زمانی که آمریکایی‌ها بعد از واقعه ۱۱ سپتامبر وارد غرب آسیا شدند، قصد آنها افغانستان و عراق نبود. دشمن مشخصا برای ایران آمده بود.

به گزارش یزدرسا به نقل از تسنیم ، میر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (دوشنبه) در اولین جشنواره ایده‌های برتر که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با بیان اینکه آمادگی نیروهای مسلح امنیت و آرامش را در جامعه به همراه می‌آورد، اظهار داشت: بازدارندگی دشمن با آمادگی نیروهای مسلح به وجود می‌آید و دشمن این‌گونه جرأت حمله به کشور را ندارد.


وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی دشمن بنای براندازی جمهوری اسلامی ایران را داشت، اما آمادگی نیروهای مسلح سبب شد آنها شکست بخورند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: پیروزی در بهمن 57 آمریکایی‌ها را کیش و مات کرد و آنها از 23 بهمن فاز جدید تهدیدات خود را علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند. دشمن ابتدا با براندازی، سپس تحریم و منزوی‌سازی، موج ترور و بمب‌گذاری و در نهایت جنگ تحمیلی قصد نابود کردن جمهوری اسلامی ایران را داشت.


امیر پوردستان خاطرنشان کرد: زمانی که آمریکایی‌ها بعد از واقعه 11 سپتامبر وارد منطقه غرب آسیا شدند، قصد آنها افغانستان و  عراق نبود. دشمن مشخصا برای جمهوری اسلامی ایران آمده بود، اما چون در بین نیروهای مسلح آمادگی وجود داشت موفق به محقق کردن اهداف خود نشد.
وی ادامه داد:‌ آمریکایی‌ها راهبرد مذهب علیه مذهب را راه انداختند که گروه تروریستی تکفیری داعش زاییده چنین تفکری است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها ظرفیت‌های خود را ارتقا دهیم و با ایجاد توان دفاعی مانع هرگونه نفوذ به کشور شویم.


امیر پوردستان با تاکید بر اینکه صنعت دفاعی ما پشتیبانی عظیم به نام دانشگاه و جوانان نخبه دارد،‌گفت: نباید اجازه دهیم نیاز ایجاد شود و سپس به دنبال ایده باشیم؛ جامعه موفق جامعه‌ای است که پیش از نیاز آن را ایجاد کنیم.


وی در پایان گفت: ما باید با توجه به نیازمان به صنعت دفاعی‌ ایده دهیم و امیدواریم این سازوکار فراهم شود.


به گزارش تسنیم، در پایان سخنان فرمانده نیروی زمینی ارتش، از 3 کتاب «الگوی فرماندهی مطلوب از نگاه رهبری»، «ایده‌های جشنواره» و کتاب «تاریخچه یگان‌ها» رونمایی شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.