ID : 1011565
زارعی

آمریکایی ها به دنبال ژست مذاکره با ایران هستند/ توافق باید مابه‌ازای خارجی داشته باشد


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا برخلاف ادعایش حسن نیت ندارد، تاکید کرد اگر اوباما در گفته خود صادق است باید ابتدا تحریم‌هایی که خودش فرمان آنها را صادر کرده، لغو کند.

به گزارش یزدرسا، علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تلاش رئیس‌جمهور آمریکا برای مکالمه تلفنی با رئیس‌‌جمهور ایران، تاکید کرد: تلاش اوباما برای دیدار با آقای روحانی و رسانه‌ای کردن مکالمه تلفنی توسط کاخ سفید، از نیاز مبرم آمریکا برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد.

وی با بیان اینکه اقدام فریب‌کارانه دولت آمریکا در بحث مکالمه تلفنی با روحانی نشان داده که کاخ سفید هیچ صداقنی ندارد و در حقیقت عدم صدافت کاخ سفید بار دیگر اثبات شد، تاکید کرد: آمریکایی‌ها به دنبال ژست مذاکره با ایران هستند و در حقیقت برای آنها اصل مذاکره مهم است نه محتوای مذاکره.

زارعی با بیان اینکه اوباما برخلاف ادعای خودش حسن نیت ندارد، تاکید کرد: اگر اوباما در گفته خود صادق است باید ابتدا تحریم‌هایی که خودش فرمان آنرا صادر کرده، لغو کند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران همانند دوره‌های قبل به رئیس‌جمهور کشورمان اعتماده کرده و می‌کند، تاکید کرد: انتظار می‌رود رئیس‌جمهور محترم با هوشمندی بالایی که دارد در دفاع از حقوق مردم هوشیارانه عمل کند.

وی با بیان اینکه دیپلماسی ایجاب می‌کند هر توافق، ما به ازای خارجی داشته باشد، گفت: در دیپلماسی نباید تنها به لبخند و دیدار اکفتا کرد بلکه باید با هوشمندی بیشتری از حقوق مردم دفاع کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.