ID : 13888489
نقوی حسینی:

آمریکا محتاج رسیدن به توافق با ایران است


آمریکا با اعمال تحریم بر ایران، خسارت جبران ناپذیری به کشورهای غربی زد/عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم»: مواضع آمریکا در قبال موضوع هسته‌ای ایران و اعمال تحریم و فشار برای رسیدن به اهدافشان به بن‌بست رسیده.

به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم ،سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  درباره چرایی نیاز آمریکا با مذاکره و توافق با ایران گفت: مواضع آمریکا در قبال موضوع هسته‌ای ایران و اعمال تحریم و فشار برای رسیدن به اهدافشان به بن‌بست رسید و خسارت‌های اقتصادی جبران ناپذیری به کشورهای غربی و همپیمانان آمریکا وارد ساخت.


وی همچنین گفت: از سوی دیگر آمریکا در افکار عمومی جهان دچار تزلزل شد و نشان داد که آمریکا دیکر نمی‌تواند با فشار و زور کشورها را وادار به زور کنند.


نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: پیشنهاد مذاکره را خود آمریکایی‌ها دادند و گفتند که در داخل آمریکا، حزب دموکرات و اوباما حرفشان این است که جمهورخواهان ایران را در موضوع رادیکل قرار دادند و به همین جهت منافع آمریکا در جهان به خطر افتاده است اما ما دموکرات‌ها می‌توانیم با زبان و ادبیات دیپلماسی موضوع را حل کرده و آمریکا را از کابوس خطر ایران نجات دهیم تا از این طریق بر افکارعمومی آمریکا در آستانه مذاکرات تاثیرگذار باشند.

 

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.