ID : 22794584
خطیب جمعه بخش بهمن مطرح کرد

آمریکا می خواهد حق دفاع را از ما بگیرد آن‌وقت کسی در کشور می گوید دوره موشک تمام شده!


امام جمعه بخش بهمن گفت: متاسفانه امروزه ازدواج به یک معضل تبدیل شده است و شاهد تجمل‌گرایی و سخت‌گیری‌ها هستیم.

به گزارش یزدرسا به نقل از  سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و مسؤولان قرارگاه پدافند هوايي خاتم‏ الانبيا(ص) ارتش جمهوري اسلامي گفت: یکی از مسائل مهم که دشمن انگشت خود را بر روی آن نشانه رفته است، مسئله موشکی و دفاعی کشور است.

علیزاده اظهار کرد: آنها در مورد برجام بدعهدی کرده و این بار بحث موشکی را مطرح کرده اند، متأسفانه برخی هم در داخل کشور به این شیطان بزرگ امید بسته اند؛ مگر کسی بر سر مسئله دفاعی کشورش مذاکره می کند؟!

وی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در راستای توسعه توان دفاعی کشور، یادآور شد: دشمن مي‏ خواهد كه ملت ايران توان دفاع نيز نداشته باشد، لذا مخالفت و جنجال گسترده در خصوص سامانه موشكي اس‏۳۰۰ که ابزاری دفاعی است نه تهاجمی، به راه انداختند.

خطیب جمعه بخش بهمن، تصریح کرد: دولتمردان آمریکا حق اظهار نظر در باره ایران را ندارند، چرا که اینان با راه اندازی شبکه های تروریستی، دستشان به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است. ما با دشمنی روبرو هستیم که حتی حق دفاع هم  براي ملت ما قائل نیست و مي‏ گويد بدون دفاع بمانيد تا هر زمان كه خواستيم بتوانيم كشورتان را مورد تهاجم قرار دهيم؛ آن وقت کسی در کشور پیدا می شود و می گوید: دوره موشک نیست، دوره مذاکره است!

حجت الاسلام علیزاده در ادامه به مناسبت های پیش رو از جمله سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و افزود: ثمره ازدواج رسیدن به آرامش است اما متاسفانه امروزه ازدواج به یک معضل تبدیل شده است و به جای تعادل اعصاب، شاهد ناآرامی، تجمل گرایی(که نمونه آن تهیه جهیزیه است)، سخت گیری و در نتیجه فروپاشی خانواده ها هستیم.

علیزاده به سالروز برپایی اولین نماز جمعه در بخش بهمن هم اشاره کرد و گفت: در حالی که دو سال از برگزاری نماز جمعه در این بخش می گذرد، من امروز با افتخار می گویم که نماز جمعه بخش بهمن با بیش از 2 هزار نمازگزار،  بر اساس جمعیت این بخش، در استان یزد بی نظیر و در کشور کم نظیر است.

وی با بیان گوشه ای از حوادث 17 شهریور 57، ابراز کرد: جمعه سیاه سندی در دست ملت ایران  است مبنی بر این که هرگز در مقابل مستکبرین عقب نشینی نمی کنند و امروز هم اگر لازم باشد، برای رهبر و امامشان از جان خواهند گذشت.

امام جمعه بخش بهمن در ادامه شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در 18 شهریور را محکوم و تأکید کرد: امروز بر همگان روشن است که آل سعود نوکر آمریکا است و لیاقت میزبانی میهمانان خانه خدا را ندارد و جز تامین منافع آمریکا و اسرائیل  کاری از دستش بر نمی آید. تعطیلی حج امسال هم قطعا برای تامین منافع آمریکا و اسرائیل بوده است.

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.