ID : 11931337
گزارش/چند مرد سال اروپا با ایران بازی کرده اند؟

امشب صف آرایی ستارگان سوئد برابر ایران/چرا بازی کردن مقابل زلاتان، اتفاق مهمی است؟ +جدول


در میان یاران ایبراهیموویچ باید از مارکوس برگ و اولا تویی وونن نام برد. در این میان نفر اول مهاجم 28 ساله پاناتینایکوس یونان است که این فصل طی 1382 دقیقه 11 گل به ثمر رساند.

به گزارش یزد رسا، در میان یاران ایبراهیموویچ باید از مارکوس برگ و اولا تویی وونن نام برد. در این میان نفر اول مهاجم 28 ساله پاناتینایکوس یونان است که این فصل طی 1382 دقیقه 11 گل به ثمر رساند.

 

 امشب (سه‌شنبه) 23 بازی دوستانه فوتبال در جای جای این کره پهناور میان تیم های ملی کشورهای مختلف برگزار خواهد شد. از میان آسیایی ها ژاپن با ازبکستان روبرو خواهد شد و کره پذیرای نیوزیلند خواهد بود، چین هم با نماینده ای از آفریقا(تونس)تقابل خواهد داشت و عراق شانسش را برابر کنگو خواهد آزمود.



مشرق نوشت: در سطح بالاتری از فوتبال امشب هلند با تمام مردان شناخته شده اش میزبان اسپانیاست و سوئیس از آمریکا پذیرایی خواهد کرد و در دیداری تماشایی ایتالیا و تماشاگرانش در تورین انتظار انگلستان را می کشند.



در مهمترین دیدار دوستانه برای ما، ایران بهترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا و سوئد با زلاتان ایبراهیموویچ در شهر سولنای سوئد و استادیوم مسقف فرندز آرنا (Friends Arena) و در حضور 54 هزار تماشاگر که نیمی از آنها هواداران ایران خواهند بود، روبرو خواهند شد.
 

عملکرد کامل بازیکنان سوئد پیش از دیدار با ایران +جدول

 

سوئد میزبان بازی بزرگ امشب با ثبت 2 پیروزی و 3 تساوی 9 امتیاز گرفته تا تیم دوم گروه G مسابقات انتخابی جام ملت های اروپا باشد با این وجود امشب همرزمان زلاتان به میدان می آیند تا مثل 4 روز قبل که از مولداوی 3 امتیاز گرفتند، برابر شاگردان کارلوس کی‌روش هم سربلند باشند.

اما شرایط میزبان امشب تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر چگونه بوده است؟ عملکرد بازیکنان تیمی که به مصاف ملی پوشان ما می رود در تیم های باشگاهی‌شان چگونه بوده است؟ مشرق طی گزارش مفصل خود به این پرسش ها پاسخ خواهد داد.



شرایط تیم ملی سوئد در انتخابی یورو 2016
تیم ملی سوئد در گروه G مسابقات انتخابی جام ملتهای اروپا بعد از اتریش که طی 5 بازی با 4 پیروزی صاحب 13 امتیاز شده؛ 9 امتیاز گرفته تا فعلا تیم دوم جدول 6 تیمی گروه باشد.


سوئد در این گروه ابتدا با گل دقیقه 12 ارکان انگین روی پاس زلاتان ایبراهیموویچ یک امتیاز از میزبانش اتریش گرفت. بعد نوبت به تساوی 1-1 با روسیه در خانه رسید. این بار روس‌ها با گل دقیقه 10 کوکورین از میزبانشان پیش افتاده بودند که ضربه دقیقه 49 اولا تویی وونن آب رفته را به جوی بازگرداند.


سوئد در گام سوم میزبان لیختن اشتاین بود تا با درخشش دروماز(بازیکنی که امشب نیست) به پیروزی 0-2 دست پیدا کند. در بازی جمعه 21 آذرماه جیمی دورماز بازیکن تیم المپیاکوس یونان بعد از اینکه به ارکان زنگین پاس گل داد، خودش در دقیقه 46 گل دوم سوئد را وارد دروازه حریف کرد.
در دیدار سوم این زلاتان ایبراهیموویچ بود که با گل دقیقه 9 خود یک امتیاز از میزبانشان مونته نگرو گرفت.


سوئدی ها همچنین 4 روز قبل در دیدار آخر خود با درخشش کاپیتان سرشناسشان 3 امتیاز هم از مولداوی در خاک حریف گرفتند. یاران زلاتان در ایستگاه پنجم با ایبراهیموویچ در دقیقه 46 به گل اول بازی دست پیدا کردند. مهاجم 33 ساله پاری سن ژرمن در دقیقه 84 هم یک بار دیگر از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا تعداد گلهای تیم ملی کشورش در جدول گروه G را به عدد 7 برساند.


سیستم آخرین بازی سوئد
سوئد در دیدار آخرش برابر مولداوی با توجه به اینکه میهمان بود با روش 4-4-2 بازی کرد. در دیدار روز جمعه ایساکسون با تجربه درون دروازه ایستاد. مارتین اولسن با شماره 5 مدافع چپ بود و پیر بنگستون بازیکن ماینز آلمان در نقش مدافع راست ظاهر شد.


در این دیدار اریک یانسون و اندریاس گرانکویست دو مدافع میانی چپ و راست بودند که این دومی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 93 اخراج شد.
اریک هامرن سرمربی سوئدی ها ترجیح داد در مرکز زمین از آلبین اکدال و کیم کالستروم باتجربه استفاده کند ضمن اینکه در گوش راست و چپ به سباستین لارسن از ساندرلند و ارکان زنگین ترک تبار از ترابوزان اسپور اعتماد کرد.


سرمربی 57 ساله سوئد در خط حمله هم ایساک تلین 22 ساله از بوردو فرانسه را به کمک زلاتان 33 ساله فرستاد هر چند که این مهاجم جوان در 20 دقیقه پایانی جای خود را به مارکوس برگ 28 ساله داد که این فصل برای پاناتینایکوس 11 گل به ثمر رسانده است.


 

عملکرد کامل بازیکنان سوئد پیش از دیدار با ایران +جدول

 

 

4 بازی و 2 شکست
میزبان تیم ملی ایران در 4 بازی آخر خود 2 بار پیروز شده و 2 مرتبه طعم تلخ شکست را چشیده که این نکته در نوع خود قابل توجه است. 


سوئدی ها اگر چه 4 روز پیش میزبان خود مولداوی را شکست دادند اما دوشنبه 29 دی ماه در دیداری دوستانه و تدارکاتی برابر فنلاند تن به شکست 0-1 دادند. 2 ماه و 12 روز قبل در شرایطی که زلاتان ایبراهیموویچ غایب بود تک گل دقیقه 63 روپ ریستی رای به شکست سوئد داد.


حریف فعلی تیم ما که در تعطیلات ابتدای سال میلادی راهی ابوظبی شده بود قبل از رویارویی با فنلاند با ساحل عاج دیدار کرده بود تا با گلهای مارتین اولسن و مارکوس روهدن حریف آفریقایی اش را ببرد.


سوئد در روزهای واپسین سال 2014 میلادی هم طعم شکست 0-1 مقابل فرانسه را چشید. آن روز(سه شنبه 27 آبان) در استادیوم ولودروم مارسی رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید سوئدی ها را وادار به تسلیم کرد(84).



بررسی اسامی مردان سوئد برابر ایران
بررسی اسامی بازیکنانی که از سوی اریک هامرن برای دیدار با ایران به اردوی سوئد فراخوانده شده اند نشان می دهد بازیکنان این تیم در قیاس با شیلی رقیب قبلی ما به مراتب از تجربه حضور در تیم های سرشناس کمتری برخوردارند.


بی شک سرشناس ترین بازیکن سوئد زلاتان ایبراهیموویچ است؛ مهاجمی با سابقه 5 قهرمانی در کالچیو ایتالیا که این فصل در پاری سن ژرمن مهره بی‌جانشین لوران بلان فرانسوی است.


ایبرا مهاجمی که همه کاره سوئدی هاست طی چند فصل اخیر همواره روند یکنواختی را در گلزنی‌هایش داشته است. این مهاجم در فصل 12-2011 با پیراهن آ ث میلان در کالچیو 28 گل به ثمر رساند.


زلاتان در فصل 13-2012 برای پاری‌سن‌ژرمن 34 بازی انجام داد تا 30 گل بزند. این فوروارد که برای شوت زدن از هر دو پایش بهره می برد فصل قبل هم در 32 بازی 26 گل زد.


مردی که همراه با بارسلونا قهرمان 10- 2009 لالیگا شد، این فصل در 20 بازی وارد ترکیب اصلی پاری سن ژرمن شد تا 17 گل به ثمر برساند. زلاتان که در لیگ جاری قهرمانان اروپا هم دروازه آژاکس را باز کرد و هم به تیم اسبقش بارسا گل زد، از سال 2001 برای تیم ملی سوئد 102 بازی ملی انجام داده تا 53 گل ملی به ثمر برساند.



در میان یاران ایبراهیموویچ و مردانی که شانس رویارویی با تیم ملی ایران را دارند باید از مارکوس برگ و اولا تویی وونن نام برد. در این میان نفر اول مهاجم 28 ساله پاناتینایکوس یونان است که این فصل طی 1382 دقیقه موفق شده 11 گل به ثمر برساند.


اولا دیگر مهاجم 28 ساله سوئدی ها هم پیراهن رن در فوتبال فرانسه را بر تن دارد و موفق شده 6 گل برای این تیم به ثمر برساند.


بازیکن

پست

سن

باشگاه

بازی

ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

کارت زرد

کارت قرمز

توضیح

کرستوفرنوردفلوت

گلر

۲۵

هرنوین

۲۸

۲۸

۲۵۲۰

-

۲

-

ازسال۲۰۱۲مرد شماره یک هرنوین است

مارتین اولسن

مدافع

۲۶

نوریچ سیتی

۳۵

۳۵

۳۱۰۲

۱

۶

۱

فصل قبل با نوریچ به دسته اول انگلستان سقوط کرد

پونتوس یانسون

مدافع

۲۴

تورینو

۷

۶

۵۴۸

-

۲

۱

نیم فصل از مالمو سوئد آمد

پیر بنگستون

مدافع

۲۶

ماینز

۶

۶

۵۴۰

-

-

-

نیم فصل از کپنهاگن دانمارک به آلمان آمد

فیلیپ هلاندر

مدافع

۲۱

مالموسوئد

۲۸

۲۷

۲۳۷۹

۱

-

-

فصل جدید فوتبال سوئدآغاز نشده است

اریک یانسون

مدافع

۲۶

مالموسوئد

۲۵

۲۳

۲۰۷۱

-

۳

-

فصل جدید فوتبال سوئدآغاز نشده است

آنتوان تینرهولم

مدافع

۲۴

مالمو-آتویدابرگ

۲۶

۲۶

۲۲۵۴

۱

۴

-

نیم فصل تیمش را تغییر داد

آلبین اکدال

هافبک

۲۵

کالیاری

۲۴

۲۴

۱۹۹۴

۴

۴

-

هفته۵ مقابل اینترمیلان هت تریک کرد

سباستین لارسون

هافبک

۲۹

ساندرلند

۳۰

۳۰

۲۵۳۵

۳

۸

-

به تاتنهام؛وست بروم واورتون گل زد

مارکوس روهدن

هافبک

۲۳

الفسبورگ

۲۸

۲۵

۲۱۷۵

۵

۳

۱

فصل جدید سوئد آغاز نشده است

ارکان زنگین

هافبک

۲۹

ترابوزان اسپور

۲۲

۲۰

۱۷۵۳

۳

۵

-

تا نیم فصل اسکیش اسپور توپ می زد

کیم کالستروم

هافبک

۳۲

اسپارتاک مسکو

۱۸

۱۸

۱۵۲۸

۲

۵

-

-

پونتوس ورنه بلوم

هافبک

۲۸

زسکا مسکو

۱۶

۱۵

۱۲۶۴

-

۸

-

سال ۲۰۱۲ ازAZ آلکمار هلند به زسکاآمد

روبین کوایسون

هافبک

۲۱

پالرمو

۱۲

۴

۳۶۹

۲

۱

-

نیم فصل ازAIKهلندبه پالرمو آمد

امیل فورسبرگ

مهاجم

۲۳

لایپزیک

۷

۷

۶۲۲

-

-

-

نیم فصل از مالمو به بوندسلیگا ۲منتقل شد

یوهان الماندر

مهاجم

۳۳

بروندبی

۱۴

۱۱

۹۳۳

۱

۲

۱

بازیکن سابق گالاوبولتن

اولاتوی وونن

مهاجم

۲۸

رن

۲۳

۲۱

۱۷۹۰

۶

۱

-

شرایط خوبی درلوشمپیونه فرانسه دارد

ایساک کی اس تلین

مهاجم

۲۲

بوردو

۹

۸

۷۳۵

۱

۲

-

نیم فصل از مالموبه فرانسه آمد

مارکوس برگ

مهاجم

۲۸

پاناتینایکوس

۱۷

۱۵

۱۳۸۲

۱۱

۴

-

-

زلاتان ایبراهیموویچ

مهاجم

۳۳

پاری سن ژرمن

۲۱

۲۰

۱۷۳۳

۱۷

۲

-

-

 

 

چند مرد سال اروپا با ایران بازی کرده اند؟

زلاتان ابراهیموویچ ستاره تیم‌ملی فوتبال سوئد که هرگز با وجود درخشش استثنایی موفق به کسب توپ طلا نشده، مهمترین چهره بازی ایران مقابل سوئد است.

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ بازی های ملی،  بازیکنان ایران با ستارگان بزرگی تنه به تنه شده اند که برخی از آنها برندگان توپ طلای اروپا نیز هستند. از این جمع،  می‌ شود به اولگ بلوخین (برنده توپ طلا 1976 اروپا)،  لوتار ماتئوس (برنده توپ طلا 1990)،  رونالدو (برنده 3 توپ طلایی)،  لوئیز فیگو (برنده توپ طلا 2000)،  آلن سیمونسون (برنده توپ طلا 1977) اشاره کرد ضمن اینکه آقای گل های جام‌جهانی مثل داوور شوکر و اوزه بیو و لاتوی لهستانی نیز مقابل ایران به میدان رفته اند.

 

این در حالی است که؛ اشمایکل دانمارکی، داسایف روس، کوپکه ولمان آلمانی، شی گیون ایرلندی و...از بهترین گلر ها برابر ایران بوده اند. همچنین یورگن کولر آلمانی، ماکسیم بوسیس فرانسوی، لام آلمانی، رودی کرول هلندی، بسونوف روس و...مدافعان قدرتمند مقابل ایران بوده اند.

 

هافبک ها و مهاجم های بزرگ
اما تا دلتان بخواهد از جمع اروپائیان هافبک ومهاجم بزرگ برابر ایران ایستاده اند که از ان جمله می توان به: اوزه بیوی پرتغالی، نیلاشی مجار، بلوخین ، خدیاتولین، کانچلسکیس، شالیموف، آندره بال وپروتاسف روس، روشتو، لاکومب وجنگینی فرانسوی، ژارماخ، لاتو ودینای لهستانی، جانی رپ ، آری هان، نیسکنز، رنسن برینگ ومورن هلندی، دالگلیش، سونس وآرچی گمیل وجو جوردان اسکاتلندی، مهمت بازدارویچ ، میاتویچ، یوگویچ، میهایلویچ، استویکویچ ومیلوسویچ  یوگسلاو، یارنی، پروسینچکی، بوبان، استیماچ ، کواچ، تودور وشوکر کروات،  کلینزمان، بیرهوف، ماتئوس، هسلر، اولاف تون، بالاک، کلوزه، شواین اشتانگروپودولسکی آلمانی، دکو، فیگو، رونالدو وپائولتای پرتغالی ، باربارز وادین ژکوی بوسنیایی، ربروف اوکراینی ، آرشاوین روس، روی کین، رابی کین ونیال کویین ایرلندی و... تنها گروهی از این مردان هستند.

 

* شاید بتوان تیمی با حضور رینات داسایف، رودی کرول، یورگن کوهلر، ماکسیم بوسیس، لوتارماتئوس، فیلیپ لام، لوییزفیگو، اوزه بیو، یورگن کلینزمان،  کریستیان رونالدوواولگ بلوخین را تیم اول وتیمی با حضور پیتراشمایکل، ولادیمیربسونوف، روبرت یارنی، اولاف تون، هلمر، هسلر، میشاییل بالاک، آری هان، شوکر، میروسلاو کلوزه وگریگروزلاتو را تیم منتخب دوم ستارگان اروپایی برابر ایران دانست.

 

 

باره زلاتان ايبراهيموويچ؛ مردي که مي جنگد
چرا بازی کردن مقابل زلاتان، اتفاق مهمی است؟

‏"من مثل محمد علي کلي هستم. وقتي مي گفت کسي را در راند چهارم شکست مي دهد، اين کار را مي کرد." ‏اين جمله به جز زلاتان ابراهيموويچ، مي تواند متعلق به چه ورزشکار ديگري باشد.‏

به گزارش "ورزش سه"، البته دیدار مقابل تیم ملی سوئد، یکی از بهترین های فوتبال اروپا، برای تیم ملی ‏ایران اهمیت زیادی دارد اما آنچه اهمیت آن را برای شاگردان کارلوس کی روش چند برابر می کند، قرار ‏گرفتن مقابل یکی از بهترین مهاجمان دو دهه اخیر فوتبال دنیاست.‏

 

 

پسرک اهل مالمو هیچ وقت فوتبالیستی معمولی نبود. علی رغم قد بلند، تکنیک خیره کننده ای داشت و ‏روحیه سرکش و جاه طلبش، او را از بقیه متمایز کرد. تنها 17 سال داشت که به پیشنهاد آرسن ونگر برای ‏حضور آزمایشی در تمرینات آرسنال پاسخ منفی داد:" دوست نداشتم خودم را به کسی ثابت کنم. می دانستم ‏به اندازه کافی خوبم. نیاز نبود این را ثابت کنم. به یاد دارم در دفتر ونگر بودم اما فکر نمی کنم به ‏امضای قرارداد نزدیک بودیم. من یک روز بعد به آژاکس رفتم."‏

 

لئوبین هاکر، مدیر ورزشی وقت آژاکس، پیراهن شماره 9 را به زلاتان داد؛پیراهنی که زمانی متعلق به ‏مارکو فن باستن بود و پوشیدن آن برای زلاتان جوان، برآورده شدن یک رویا محسوب می شد اما مقایسه ‏دائمی با فن باستن کار را برای ایبرا دشوار کرد:" در مقطعی نگران شدم که شماره 9 از من گرفته شود. ‏این می توانست نشانه این باشد که آنها به من اعتماد ندارند. در آژاکس خیلی در مورد شماره پیراهن ها ‏صحبت می شود. شماره 10 باید این کار را بکند؛ شماره 11 این کار را و هیچ چیزی فوق العاده تر از ‏شماره 9 نبود؛ شماره قدیمی فن باستن."‏

 

علی رغم همه این فشارها، زلاتان توانست خودش را در آمستردام پیدا کند. 35 گل در 74 بازی، آمار ‏خیره کننده ای برای یک مهاجم جوان بود؛ از جمله سوپرگلی که در دیدار مقابل ‏NAC‏ بردا به ثمر رساند ‏و هنوز هم از یاد هواداران آژاکس نرفته؛ به طوری که وقتی این فصل با پیراهن پاریس سنت ژرمن به ‏آمستردام برگشت، برای خوشامدگویی به او، بنری در ورزشگاه نصب شد که روی آن نوشته بود:" خوش ‏آمدی پسر خدا."‏

 

وقتی در یورو 2004 با آن ضربه عجیب دروازه ایتالیا را باز کرد و باعث حذف آتزوری شد، یوونتوسی ‏ها هیچ تردیدی در به خدمت گرفتن او پیدا نکردند. این آغاز 5 فصل درخشان در سری ‏A‏ برای زلاتان ‏بود؛ هرچند قهرمانی های او با یوونتوس، بعدا از این باشگاه گرفته شد. زلاتان بعدا تایید کرد زیر نظر ‏فابیو کاپلو بوده که به یک مهاجم درجه یک تبدیل شده است و وقتی "دون فابیو" در سال 2006 و به دنبال ‏بحران کالچوپولی، از یوونتوس جدا شد، ایبرا هم تصمیم گرفت به اینتر بپوندد.‏

 

 

سه قهرمانی پیاپی سری ‏A‏ با اینتر و همینطور فتح کوپا ایتالیا، تنها یک حسرت دیگر برای او به جا ‏گذاشت؛ قهرمانی در چمپیونزلیگ. پس وقتی پیشنهاد بارسا را دریافت کرد، تردیدی برای جدایی از اینتر ‏به خود راه نداد. او در نوکمپ شروعی رویایی داشت؛ قرار گرفتن در نوک خط حمله و زدن گل پیروزی ‏بارسا در ال کلاسیکو، می توانست نویدبخش یک فصل رویایی باشد اما در نیم فصل دوم همه چیز تغییر ‏کرد. پپ گواردیولا باید برای استفاده از مسی یا زلاتان در نوک خط حمله دست به انتخاب می شد و پپ ‏در نهایت ستاره آرژانتینی را انتخاب کرد.‏

 

نیمکت نشینی با شکست در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل اینتر همراه شد و فصلی کابوس وار را برای ‏ایبرا رقم زد؛ هرچند سنت قهرمانی های او در رقابت های لیگ با فتح لالیگا ادامه پیدا کرد.‏

 

زلاتان که تحمل نیمکت نشینی نداشت، به سری ‏A‏ برگشت و این بار پیراهن میلان را به تن کرد و با زدن ‏‏21 گل در اولین فصل حضورش در ترکیب روسونری، تیم نه چندان درخشان آلگری را قهرمان ایتالیا ‏کرد. فصل بعد روسونری کم رمق تر از آن بود که از دست زلاتان هم کاری بربیاید و او در نهایت راهی ‏پاریس سنت ژرمن شد تا این فرصت را داشته باشد که به فهرست طولانی قهرمانی هایش در لیگ های ‏مختلف، فتح لوشامپیونا را هم اضافه کند.‏

 

 

در همه این سال ها، ایبرا ستاره اول فوتبال سوئد هم بود؛ ستاره ای که نه تنها با درخشش اش در زمین، ‏که با حاضرجوابی ها و جملات نیش دارش، توجهات را به خود جلب کرد. برای سوئدی های خونسرد و ‏معمولا آرام، داشتن ستاره ای که غرور و جاه طالبی اش را هیچ گاه پنهان نکرد، یک هدیه آسمانی ‏محسوب می شد؛ حتی زمانی که خود را چندان وامدار سبک فوتبال این کشور ندانست:" سبک فوتبال ‏سوئدی؟ نه؛ سبک فوتبال یوگسلاوی؟ البته نه. سبک فوتبال من، زلاتانی است." یا با غروری نه چندان ‏مطبوع، در مورد دوم شدن در انتخابات بهترین ورزشکار تاریخ سوئد گفت:" دوم شدن، مثل آخر شدن ‏است. اگر من این رای گیری را انجام می دادم، نفر اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم به خودم رای می ‏دادم." ‏

 

این میل به برتری و پیروزی زلاتان برای هموطنانش به اندازه ای خوشایند بود که همین دو سال قبل، ‏فرهنگستان زبان سوئد، فعل "‏Zlataner‏" به معنای "برتری پیدا کردن- پیروز شدن" را به فرهنگ لغات ‏سوئدی اضافه کرد.‏

 

هرچند تیم ایران در یک سال اخیر، در 10 دیدار کلین شیت کرد اما بسته نگه داشتن دروازه مقابل ‏مهاجمی در اندازه های زلاتان، می تواند از همه 10 دیدار قبلی، دستاورد بزرگتری باشد؛ ستاره ای که ‏تنوع ابزارهای گلزنی اش، هر خط دفاعی را به سرگیجه می اندازد؛ از شوت های سهمگین و ضربات سر ‏قدرتمند تا حتی قیچی-برگردان های تماشایی از پشت محوطه جریمه.‏

 


سرمربی سوئد: ایران من را تحت تاثیر قرار داد/ برنامه اي براي استفاده نکردن از زلاتان نداريم

اريک هارمن سرمربي تيم‌ملي سوئد اعتقاد دارد رقابت با ايران به هيچ وجه راحت نيست.

به گزارش "ورزش سه"، هارمن درباره مسابقه مقابل ایران در فرندز آرنای استکهلم می‌ گوید: دو تیم خوب در زمین حاضر خواهند شد و و احساس من این است که نمایش خوبی در انتظار ماست. ما ایران را در جام‌جهانی رصد کرده ایم و می‌ دانیم که آنها در بازی آخرشان شیلی را شکست داده اند، بنابراین به هیچ وجه بازی ساده ای در انتظار ما نخواهد بود.

 

به گفته وی او همکار خود رینه المکوئیس را به اتریش فرستاده بوده تا بازی ایران مقابل شیلی را تماشا کند و المکوئیس به وی گفته نمایش ایران او را به شدت تحت تاثیر قرار داده است بخصوص در نیمه اول که آنها دروازه شیلی را بارها به خطر انداختند و در حملات سریع شان فوق العاده خطرناک ظاهر شده اند.

 

به گفته دستیار سرمربی شیلی ایران همچنین دفاع مستحکمی دارد و نمایشش به عنوان یک تیم فوق العاده است.

 

این مربی سپس درباره تیم‌ملی سوئد می‌ گوید: شرایط خیلی خوبی برای مسابقه با ایران داریم، همه بازیکنان در دسترس هستند و هیچ مصدومی وجود ندارد.

 

او درباره ستاره تیم ملی سوئد زلاتان ابراهیمویچ خیلی سیاستمدارانه و به روش سوئدی گفت: برنامه ای برای استفاده نکردن از زلاتان نداریم!

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.