ID : 14752164
دردومین نمایشگاه فناوری های نوین صورت گرفت

امضای 57 تفاهم نامه شهرداری یزد با شرکتهای دانش بنیان


در دومین نمایشگاه فناوری­ های نوین، شهرداری یزد بر اساس نیازهای خود 57 تفاهم نامه با شرکت های فن آور به امضاء رساند تا به صورت کاربردی بتواند آنها را به مرحله اجرا درآورد.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد؛ امضاء تفاهم نامه با شرکتهای دانش بنیان در موضوعه ماسک های محافظ ریزگردهای میکرونی با تکنولوژی الیاف، انواع رنگ های ضدآب ترافیکی جهت تهیه جداول، چراغهای کم مصرف و هوشمند، نرم افزارهای آتش نشانی، نجات و خدمات ایمنی، روشنایی بزرگراه­ها، تأمین ماسه تخصصی زمین بازی کودکان، جدولهای پلیمری توپر و... دستاورد حضور شهرداری یزد در دومین نمایشگاه فن بازار تخصصی مدیریت شهری و نمایشگاه فناوری های نوین شهری بود که از تاریخ هفدهم الی نوزدهم مرداده ماه در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران برپا شد.

گفتنی است این تفاهم نامه ها بر اساس نیازهای شهرداری یزد با شرکت های دانش بنیان منعقد شده تا بر اساس کاربری های لازم از سوی مجموعه شهرداری و سازمانهای مربوطه مورد استفاده قرار گیرد.

 نمایشگاه فن بازار تهران توانست با رویکرد معرفی پتانسیل های تحقیقاتی و صنعتی در حوزه مدیریت شهری و تقویت همکاری بین صنعت، دانشگاه، انجمن های علمی تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان نقش خود را در فن بازار انتقال تجربیات اجرای فناوری های نوین مدیریت شهری بین مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی، دستگاههای اجرایی و شهرداری ها به خوبی نشان دهد.

این نمایشگاه با حضور 220 شرکت دانش بنیان و پارک های علم و فناوری و دوازده شهرداری کلانشهر به همراه چهار کشور از جمله عمان از سوی مجموعه شهرداری تهران برگزار شد.

 

 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.