ID : 33850763
استاندار یزد در شورای آموزش و پرورش استان در بافق؛

آموزش و پرورش در بدترين شرايط، یعنی حاکمیت طاغوت در ايران مقاومت و تسلیم جریان آن زمان نشد


استاندار یزد در شورای آموزش و پرورش استان در بافق گفت: آموزش و پرورش در بدترين شرايط، یعنی حاکمیت طاغوت در ايران مقاومت و تسلیم جریان آن زمان نشد.

به گزارش یزدرسا، به نقل از بافق خبر؛ یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان با سه دستور کار تجلیل از استعداد های برتر،نخبگان علمی،کنکور و جشنواره خوارزمی در ۲۴اسفندماه جاری با عنوان جشنواره "افتخار ۲۴"،گرامیداشت روز معلم در ۱۲اردیبهشت ماه و برنامه ریزی در رابطه با اسکان نوروزی با حضور استاندار یزد،امام جمعه بافق،فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن اجلاس شیخ محمد تقی این شهرستان برگزار شد.

محمود زمانی قمی استاندار یزد در این دیدار گفت: در این نشست  به اولین موضوعی که پرداخته شد بزرگداشت مقام و منزلت معلم بود که در ارديبهشت سال آینده برای این حوزه تصمیماتی گرفته و قرار شد شهرداران، شورای های اسلامی شهر و روستا و ادارات کل و مدیران با برنامه های نو و بدیعی به استقبال بزرگداشت مقام معلم و منزلت فرهنگیان بروند.

وی در ادامه افزود: بيشترکادرهای  بزرگ مدیریتی در انقلاب خصوصاً بعد از پیروزی انقلاب از آموزش و پرورش بود، آموزش و پرورش در بدترين شرايط، یعنی حاکمیت طاغوت در ايران مقاومت و تسلیم جریان جاری آن زمان نشد و بهترین کادرهای لازم  برای استقرار جمهوری اسلامی تربیت کرد. پس از آن هم در همه دوره های انقلاب  آموزش و پرورش به کمک و یاری آمد و همه ما باید موضوعات و مشکلات آموزش و پرورش را از خودمان بدانیم.

 استاندار یزد در این نشست با اشاره به  اینکه آموزش و پرورش در همه ادوار انقلاب ، پشتیبان نظام بوده است گفت: ریشه همه تعالی ها و توسعه در کشور آموزش و پرورش است.

زمانی قمی به تشریح مباحث مطرح شده در رابطه با سه دستور کار این نشست پرداخت.

وی از تشکیل کمیته ای برای ارزیابی وضعیت مسکن فرهنگیان در استان خبر داد و افزود: با تشکیل این کمیته مسئله مسکن فرهنگیان در استان و شهرستان ها بررسی و برای رفع این مشکل اقدام می شود.

تقویت و اعزام تورهای علمی معلمان نخبه به شهرستان ها و مهارت آموزی دانش آموزان از دیگر مباحثی بود که توسط استاندار یزد در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.