ID : 34474823

امکان افزایش ده برابری پهنای باند استان یزد


با بهره برداری از پروژه تجهیزات جدید سیستم های انتقال (POTN)در استان یزد ظرفیت پهنای باند استان تا 10 برابر ظرفیت فعلی افزایش خواهد یافت.

به گزارش یزدرسا؛ به مناسبت هفته ارتباطات، با حضور مقوم مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولین مخابرات و نمایندگان شرکت نوکیا(دفتر ایران) تجهیزات جدید سیستم های انتقال  (POTN)در شهر یزد راه اندازی شد .

 در ابتدای مراسم بهره برداری از این پروژه، مدیر مخابرات یزد گزارشی از اجرای پروژه  (POTN)در استان ارائه داد و گفت: این پروژه شامل111 ایستگاه در سطح استان و در 138 مسیر می باشد که از ابتدای بهمن ماه سال 96 آغاز شده است .

وی افزود: در فاز یک این پروژه 38 ایستگاه در سطح شهرستان یزد، مراحل نصب، راه اندازی و آزمایش و تحویل آن انجام شده و بستر انتقال بسیار خوبی برای توسعه شبکه های ارتباطی از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه و دیتا در شهر یزد فراهم شده است.

مقوم در این مراسم از پیشرفت پروژه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم تجهیزات یدکی مورد نیاز پروژه در سریع ترین زمان ممکن تامین گردد.

گفتنی است با اجرای این پروژه ، مخابرات منطقه یزد اولین استانی است که امکان تامین پهنای باند 100 گیگ برای مشترکین در سطح استان را فراهم کرده است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.